معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ترغیب جوانان به ازدواج می‌تواند از اصلی‌ترین راهکار‌های تحکیم بنیان خانواده باشد.

محسن حسین‌میرزایی در کارگروه راهبری جمعیت چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان موظفند برای اجرای طرح‌های مرتبط با تحکیم بنیان خانواده تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: ترغیب جوانان به ازدواج می‌تواند از اصلی‌ترین راهکار‌های تحکیم بنیان خانواده باشد.


بیشتر بخوانید


وی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با ازدواج آسان و تحکیم بنیان خانواده در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و اضافه کرد: افزایش جمعیت یکی از مهم‌ترین شاخص‌های امنیت و اقتدار هر جامعه و کشور به‌شمار می‌رود.

حسین‌میرزایی، کمبود جمعیت را باعث بروز چالش‌های فراوان برای جوامع و کشور‌های مختلف اعلام کرد و اظهار داشت: در این راستا دولت سیزدهم برای تحقق برنامه‌ها و اهداف مرتبط با جوانی جمعیت برنامه‌ریزی کرده است.

وی، فرهنگ‌سازی برای ترویج ازدواج آسان بین جوانان را ضروری اعلام و تأکید کرد: در این راستا تبیین فایده‌های ازدواج به‌موقع جوانان و پرهیز از مخالفت با برخی ازدواج‌ها در دستور کار خانواده‌ها قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار