معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: سفر قریب‌الوقوع رئیس قوه قضائیه و شورای عالی قضایی به استان فرصت مناسبی برای طرح مشکلات واحدهای تولیدی است.

 طالبی در یازدهمین جلسه کمیسیون کارگری استان، به سفر قریب‌الوقوع رئیس قوه قضائیه و شورای عالی قضایی به خراسان جنوبی اشاره  کرد و گفت: با توجه به اینکه معاونین و نمایندگان قوه قضاییه در جریان این سفر با هدف پاسخگویی به مطالبات مردم در شهرستان‌ها حضور خواهند یافت، لذا ضرورت دارد دستگاه‌های مربوطه نسبت به احصاء واحد‌های تولیدی که در حوزه قضایی دچار مشکل هستند، اقدام کنند.

او باشاره به اینکه لازم است فرصت طرح مشکلات برای مدیران این واحد‌ها نیز فراهم شود. افزود: حسب ضرورت، اداره کل صنعت، معدن و تجارت با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به تهیه لیست واحد‌های تولیدی و کارگری مربوطه اقدام کنند تا از این فرصت مغتنم، نهایت بهره‌برداری صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: فرمانداران نیز در صورت لزوم، زمینه بازدید نمایندگان قوه قضائیه از واحد‌های تولیدی مهم شهرستان‌ها را فراهم آورند تا ضمن بررسی میدانی، شرایط بررسی و رفع مشکلات آنان فراهم شود.

در این نشست مشکلات و معوقات کارگری واحد‌های تولیدی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در راستای کاهش معوقات کارگری اتخاذ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.