فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۹۵ نفر سارق و کشف ۵۷ فقره سرقت طی اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان اصفهان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی گفت: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری سارقان طی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

او افزود: در طی اجرای این طرح که با استفاده از توان حداکثری کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان و هماهنگی با مرجع قضایی انجام شد تعداد ۹۵ نفر سارق شناسایی و در چند عملیات منسجم و هماهنگ دستگیر شدند.

سرهنگ بساطی تصریح کرد: کشف ۱۳ دستگاه خودرو و ۸ دستگاه موتورسیکلت مسروقه،۲۰ فقره سرقت اماکن، ۴ فقره سرقت کابل و کشف ۱۲ فقره سایر سرقت‌ها ازدیگر دستاورد‌های اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع فضایی تحویل داده شدند، گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است.

او خاطرنشان کرد: رعایت توصیه‌ها و آموزش‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت می‌تواند زمینه بروز جرائم در جامعه را کاهش دهد، ضمن اینکه از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.