معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: سامانه پاسخگویی برای دریافت گزارشات مردمی در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار کالا‌های اساسی با شماره تماس تلفنی ۱۸۶۶ راه اندازی شده است.

نادر رحیمی معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: سامانه ۱۸۶۶ دریافت گزارشات مردمی در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار کالا‌های اساسی مستقر در مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی استان، آماده دریافت گزارش‌های مردمی از تخلفات است که پس از دریافت این گزارش‌ها بازرسان ما جهت بررسی و نظارت در اسرع وقت اقدام می‌کنند.

وی اضافه کرد: یکی از نقایص در ارائه خدمات بهتربه مردم نداشتن سیستم پاسخگویی مناسب و منسجم بود که امیدواریم با راه‌اندازی مرکز تماس ۱۸۶۶، این نقیصه در برخورد با متخلفان برطرف و ضمن رضایت مندی شهروندان از روند بازرسی، نظارت بر بازار کالا‌های اساسی بیش از گذشته تسریع یابد.

‏رحیمی از شهروندان درخواست کرد هر گونه تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، احتکارو سایر موارد را به سامانه‌های ۱۸۶۶، ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.