ایجاد خط ویژه و تخصصی میوه و تره‌بار در پرویزخان

مدیرکل گمرک پرویزخان از ایجاد خط ویژه و تخصصی میوه و تره‌بار با توجه به افزایش حجم صادرات این محصولات در نیمه دوم امسال برای تسریع در خروج محموله‌های صادراتی از مرز خبر داد و گفت : ایجاد این خط تخصصی یکی از نیاز‌های جدی این مرز رسمی است.

قاسم مطلبی مدیرکل گمرک پرویزخان گفت : این اقدام در راستای جلوگیری از متضررشدن بازرگانان و افزایش کیفیت صادرات میوه و تره بار و جلوگیری از فساد آن‌ها و تسریع در امر صادرات صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: امروز دیداری با مدیر مرز عراق به منظور روان‌سازی صادرات از این مرز داشتیم و ضمن بازدید میدانی بر ایجاد یک خط اختصاصی برای میوه و تره بار تاکید شد که طرف عراقی از اجرای این مهم استقبال کرد.

مدیرکل گمرک پرویزخان گفت: این کار برای کمک به تجار ۲ طرف و تسریع در صادرات میوه و تره بار به منظور جلوگیری از متضرر شدن بازرگانان و تجار با توجه به فساد پذیری این محصولات است.

مطلبی اضافه کرد: تجارت خارجی از ابتدای امسال تا پایان مهرماه از مرز رسمی پرویزخان به عنوان شاهراه اقتصادی حدود ۲ میلیارد دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مجموع ۳۵ درصد رشد ارزی داشته است.

وی اضافه کرد: گمرک به عنوان مرزبان اقتصادی برای رونق اقتصاد ملی تمام تلاش خود را به کار گرفته و تمام فعالان در این مرز شبانه روز در راستای تحقق سیاست‌های نظام در امر رونق اقتصادی مجاهدت می‌کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.