نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: با کار فرهنگی و زمینه‌سازی برای جذب مشارکت‌های مردمی و کمک خیرین، روند پروژه زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس تسریع یابد.

 حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در نشست بررسی ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس اظهار داشت: یکی از منویات مقام معظم رهبری، برخورداری همه استان‌های کشور از ساختمان‌های زائرسرا در مشهد مقدس با هدف بهره‌مندی افراد کم‌توان و نیازمند در استفاده از فضای زیارتی و معنوی است.

وی بیان کرد: در این راستا برای هر استان زمین مورد نیاز را در مشهد مقدس اختصاص داده اند، استان ایلام نیز در روند پیشرفت این پروژه ورود مطلوبی داشته و هم اکنون در مرحله نازک کاری قرار دارد.

وی با بیان اینکه شرایط کرونایی تا حدودی روند پیشرفت این پروژه را متوقف کرد، گفت: کیفیت کار این پروژه با نظارت‌های خاصی که انجام گرفت، بسیار مطلوب و مناسب است، برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح باید از امکانات درون و بیرون استان و ظرفیت‌های خیرین استفاده شود.

وی اقدامات مسئولان و پیمانکار مربوطه را در ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد قابل تقدیر دانست و بیان کرد: باید تلاش شود تا با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها روند تسریع این پروژه در مشهد مقدس تسریع یابد.

برچسب ها: امام جمعه ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.