سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از افزایش ۴ درصدی سفر‌ها با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در استان خبر داد.

صفری گفت: از ابتدای سال تا پایان مهر، ۹۷ هزار و ۷۷ سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴ درصد افزایش داشته است.

او گفت: در ۷ ماهه امسال ۱ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۶۶۶ نفر در استان از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری سفر کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۶۲ درصدی داشته است.

صفری ادامه داد: بیشترین سهم جا به جایی مسافر از مبدأ مربوط به شهرستان طبس با جابه جایی ۵۰۰ هزار و ۴۱۲ نفر و کمترین سهم جا به جایی مسافر از مبدأ مربوط به شهرستان درمیان با ۱۱ هزار و ۷ نفر بوده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: عمده مقاصد سفر ناوگان اعزامی به استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است.

او با بیان اینکه هزار و ۴۴۱ راننده در بخش حمل و نقل مسافران استان فعالیت دارند عنوان کرد:۷۵۶ ناوگان مسافری در استان فعالیت دارند که شامل ۲۷۲ دستگاه اتوبوس، ۲۱۲ دستگاه مینی بوس و ۲۷۲ دستگاه سواری کرایه عمومی برون شهری می‌شود.

صفری تصریح کرد: هم اکنون ۶ پایانه حمل و نقل عمومی مسافری و ۹ پایانه خصوصی حمل و نقل مسافری در استان فعال هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.