مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و فرماندار شهرستان زرقان در خصوص طرح‌های توسعه شهرک صنعتی آب باریک زرقان و ایجاد نواحی صنعتی بحث و تبادل نظر و مذاکره کردند.

مصطفی هاشمی گفت: با توجه به نزدیکی شهرستان زرقان به مرکز استان و تقاضای سرمایه گذاران برای ایجاد واحد‌های صنعتی، ضروری است در زمینه توسعه شهرک صنعتی آب باریک پیگیری‌های ویژه‌ای انجام شود.

او با بیان اینکه در شهرک صنعتی آب باریک همه زیرساخت‌ها فراهم شده است گفت:باتوجه به وجود این زیرساخت‌ها، درصورت اجرای طرح توسعه، به سرعت نسبت به ایجاد زیرساخت‌ها و آماده سازی اراضی برای واگذاری اقدام می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: تاکنون پیگیری‌هایی درسطوح استانی برای انجام اینطرحصورت گرفته که امیدواریم این امر محقق شود.

هاشمی در ادامه بابیان اینکه ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید در شهرستان‌های همجوار مرکز استان از برنامه‌های مهم این شرکت است گفت: شهرستان زرقان با توجه به نزدیکی به کلان شهر شیراز و عبور جاده‌های مواصلاتی در آن و مطرح بودن بعنوان یک قطب صنعتی بعنوان یک گزینه مهم مطرح است و در این زمینه از ابتدای امسال کار مطالعاتی و امکان سنجی انجام و سه نقطه این شهرستان برای ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید مناسب ارزیابی شده و درمرحله مذاکره و تملک هستیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین یکی از ظرفیت‌های مهم برای ایجاد شهرک‌های صنعتی را استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بیان کرد و گفت: آماده حمایت از بخش خصوصی برای راه اندازی شهرک‌های صنعتی غیر دولتی یا مشارکت با آن‌ها برای ایجاد شهرک دولتی هستیم و از سرمایه گذاران حمایت می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.