بهره برداری ۲ پروژه تجاری بزرگ در رشت

مدیرکل صمت گیلان از بهره برداری ۲ پروژه تجاری بزرگ در رشت خبر داد.

تیمور پورحیدری در جلسه کارگروه تنظیم بازار؛ که با حضور استاندار و اعضای کارگروه در محل استانداری برگزار شد، گفت: دو مجتمع بزرگ تجاری با هدف ارائه خدمات مطلوب و یکپارچه جهت دسترسی بهینه شهروندان به محصولات مورد نیاز در شهر رشت در حال راه اندازی است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه مجموع واحد‌های صنفی ترسیم شده در این ۲مجتمع تجاری بیش از ۸۰۰ واحد است افزود: مجتمع تجاری درمسکن مهر با ۵۰۰ واحد صنفی و سالن سینما و آمفی تئاتر و رستوران دارای روند پیشرفت بیش از ۹۰ درصد است و پروژه تجاری- تفریحی جاده انزلی با ۳۰۰ واحد صنفی بزرگ، سالن ورزشی، استخر و بازی کودکان در مراحل نهایی احداث است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان به ثبات قیمت کالا‌های اساسی اشاره کرد وگفت: براساس بررسی‌های انجام شده کالا‌های اساسی در ماه اخیر عرضه مطلوبی داشته و قیمت‌های آن‌ها نیز به صورت ثابت و متعادل است.

پورحیدری گفت: طی هفت ماه گذشته ۶۳ هزار و ۱۹۸ بازرسی غیر قاچاق از بنگاه‌های اقتصادی انجام شده و پنج هزار و ۹۱۴ متخلف شناسایی شدند که به مبلغ۲ میلیارد و ۹۷۰میلیون تومان جریمه شدند.

وی افزود: سه هزار و ۳۰۱ بازرسی نیز در حوزه قاچاق کالا انجام شد که از این تعداد ۱۸۰ بنگاه متخلف شناسایی و به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۷۷ میلیون تومان جریمه شدند.

برچسب ها: تنظیم بازار ، مجتمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.