فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:با هوشیاری مردم با بصیرت اصفهان و همدلی و همراهی نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی، دشمن در تبدیل کردن اصفهان به کانون آشوب‌های کشور ناکام ماند.

سردار محمدرضا میرحیدری گفت: دشمن به واسطه کینه عمیقی که از مردم اصفهان بخاطر حضور مؤثرشان در هشت سال دفاع مقدس و همچنین از بین بردن نقشه‌های آنان در حوادث مختلف انقلاب دارد، در فتنه اخیر تلاش کرد تا این شهر را به کانون آشوب‌های کشور تبدیل کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: هر چند که از نظر گستره اغتشاشات استان اصفهان دومین استان در کشور بود، اما با هوشیاری مردم با بصیرت این خطه و همچنین همدلی و همراهی نیرو‌های امنیتی، انتظامی و قضایی و همبستگی خوبی که بین دستگاه‌ها وجود داشت، کمترین آسیب نسبت به استان‌های دیگر را شاهد بودیم.

سردار میرحیدری با قدردانی از همراهی و همکاری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان گفت: جا دارد تا از مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان هم تشکر کنم که با بسیج خادمان امامزادگان و سایر عزیزانی که به عنوان خادم یار بکارگیری می‌کردند، همکاری خوبی را با پلیس و نیرو‌های امنیتی داشتند و در فتنه اخیر هیچگونه مشکلی را در ارتباط با حوزه امامزادگان، مساجد و مدارس علمیه نداشتیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با هماهنگی و همراهی که بین دستگاه انتظامی و قضایی وجود داشت با اغتشاشگران برخورد‌های قاطعی صورت گرفت و تعداد قابل توجهی از لیدر‌ها و محرک‌های اصلی اغتشاشات اخیر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار میرحیدری امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و خاطرنشان کرد: پلیس با هرگونه ایجاد ناامنی و برهم زدن امنیت و اخلال در زندگی و آرامش مردم قاطعانه و در چارچوب قانون برخورد می‌کند و اجازه عرض اندام به مجرمان و قانون شکنان را نخواهد داد.

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار