رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از بازداشت عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ سید نظام موسوی به تشریح دو پرونده‌ای که اخیرا و در جریان عملیات‌های جداگانه از سوی ماموران پلیس فتای غرب استان تهران انجام شده پرداخت و گفت: یکی از این پرونده‌ها مربوط به انتشار تصاویر خصوص در فضای مجازی است. مدتی قبل شهروندی با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد که فردی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با پیج‌های مختلف اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی کرده و از این طریق موجب برهم زدن آرامش روحی و روانی آن‌ها شده است.

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران با بیان اینکه با شکایت شاکی موضوع به قید فوریت در دست بررسی کارشناسان این پلیس قرار گرفت، گفت: با انجام تحقیقات هویت متهم از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت و این فرد با رعایت حقوق شهروندی به پلیس فتا احضار شد و در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن با مستندات و ادله دیجیتال پرونده خود مواجه شد و در حالی که چاره‌ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت به جرم خود اعتراف کرد.

موسوی انگیزه متهم از انتشار تصاویر خصوصی شاکی را مشکلات خانوادگی با شاکی اعلام کرد و گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده است و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

برچسب ها: بازداشت ، پلیس فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار