دولت آلمان می‌گوید اتحادیه اروپا درباره قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تحریم‌ها تصمیم گیری خواهد کرد.

خبرگزاری رویترز گزارش داد سخنگوی دولت آلمان امروز (دوشنبه) اعلام کرده که اتحادیه اروپا درباره گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بسته تحریمی جدیدی که در دست اقدام است، تصمیم گیری خواهد کرد.

روز گذشته هم، مجله اشپیگل بدون فاش کردن منابع خود گزارش داد آلمان و هشت کشور دیگر عضو اتحادیه اروپا در حال برنامه‌ریزی برای گسترش تحریم‌ها علیه ایران هستند.

به گزارش این مجله، بسته‌ای حاوی ۳۱ پیشنهاد روز چهارشنبه در بروکسل معرفی شده که افراد و نهاد‌های بخش امنیتی و همچنین شرکت‌های مسئول در آنچه «سرکوب در ایران» ادعا شده را هدف قرار می‌دهد.

به گزارش اشپیگل، تحریم‌ها شامل مسدود کردن دارایی‌ها و ممنوعیت سفر افراد است و احتمال بالایی برای تصویب توسط وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست بعدی آن‌ها در ۱۴ نوامبر دارد. دو هفته پیش نیز شورای اتحادیه اروپا به دلیل ادعای فروش پهپاد‌های ایرانی به روسیه، تحریم‌هایی را علیه ایران وضع کرد.

گفتنی است، مقامات کشورمان به ویژه وزارت امور خارجه در مورد دخالت کشور‌های غربی در مسائل داخلی ایران هشدار داده و ریشه اصلی اغتشاشات اخیر در کشور را طرح‌های غربی‌ها برای به آشوب کشیدن اوضاع داخلی عنوان کرده‌اند. حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان اقداماتی از این دست را نتیجه «نگاه شکست خورده رهبران غربی نسبت به تحولات» دانسته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
حمایت آمریکا جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت از تروریسم و القاعده و داعش است
حمایت اروپا جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت از تروریسم و القاعده و داعش است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
اینا هنوز جاشون گرمه.بذار یخبندان بشه وقتی از سرما لرزیدن فکرشون هم یخ میزنه.خدا را شکر ما وابسته به انرژی هیچ کشوری نیستیم و حتما هم متقابلا اروپا را تحریم انرژی خواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
اعضای حزب موتلفه اسلامی همچون میرسلیم و حمیدرضا ترقی و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
مسئولان اقلیم کردستان عراق به همراه آمریکا و متحدانش بیش از 50 سال است که از پ. ک. ک در عراق کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر در جنگ تحمیلی 8 ساله از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای و سلاح های شیمیایی ساخت آمریکا جنایتکار و کشورهای غربی جنایتکار و کمک های مالی کشورهای عربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار علیه ایرانی ها استفاده کرده است متاسفانه دنیا تاکنون سکوت کرده است چرا؟
ناآرامى‌هاى ايران 100 درصد فقط کار آمریکا و مزدورانشان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
فکرکنم نیاز یه جواب خوبی به این دولت آلمان داده بشه البته آلمانی ها بزودی خودشون درچاهی که برای دیگران کندن گرفتار می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
غربی‌ها جنایتکارحقوق بشر را لااقل برای مردم خودشان رعایت کنند
فرانسه جنایتکارو آمریکا جنایتکارو کشورهای غربی جنایتکار مدعی حقوق بشر که در بحرین و یمن روی جلادان تاریخ را سفید کرده اند، لااقل در خیابان های پاریس و نیویورک و برای مردم خودشان حقوق بشر را رعایت کنند.‏
ما به غربی ها می گوییم که قرن ها ستم به مظلومان جهان گریبان شما را می گیرد و این ها نخستین نشانه های قیام ملت هاست و امروز یا باید تسلیم شوید یا این همه ظلم و جنایت را جبران کنید.
در قطعنامه دیگر ولیعهد این کشور به عنوان صادرکننده دستور قتل خاشقجی معرفی شده است، اما این موضوع هم به خود آنها بازمی گردد.
آمریکایی ها سال هاست که با حمایت از ظالمان در کشورهای اسلامی شریک دزدها و جنایتکاران بوده اند و هنگامی که درماندهاند، به این جنایات اعتراف می کنند، اما این اعترافات و قطعنامه ها نفاق آلود و دیرهنگام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
صدور حکم اعدام برای نوجوان 13ساله در عربستان پس مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.
همه کشورهای اروپایی پایگاه گروهگ تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین شده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که عربستان سعودی از سال 2015 تاکنون ضد علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن از انواع سلاح های آمریکایی و کشورهایی اروپایی استفاده می کند.
و این در حالی است که امارات از سال 2015 تاکنون ضد علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن از انواع سلاح های آمریکایی و کشورهایی اروپایی استفاده می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
حمایت‌های مالی رژیم کودک‌کش سعودی و تسلیحاتی مدعیان دروغین حقوق بشر از اغتشاشگران اخیر عامل اصلی ناآرامی های در کشور بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
دوشنبه, 08/16/1401 - 10:29
حملات اوکراین با موشک‌های آمریکایی به لوهانسک و خرسون
نیرو‌های اوکراینی با موشک‌های آمریکایی هیمارس مناطقی در منطقه لوهانسک و خرسون را هدف قرار دادند.
و این در حالی است که اوکراین از سال 1400 تاکنون علیه رورسیه از انواع سلاح های آمریکایی و اروپایی استفاده می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
کشور‌های غربی جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند و هم دشمن درجه یک ملت ایران هستند پس مذاکره با آمریکا و هم کشورهای غربی از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار به علت غارت نفت و حمایت از تروریسم، القاعده و داعش و سایر گروه های تروریستی قصد خروج از یمن را ندارد
اروپا جنایتکار به علت غارت نفت و حمایت از تروریسم، القاعده و داعش و سایر گروه های تروریستی قصد خروج از یمن را ندارد
انگلیس جنایتکار به علت غارت نفت و حمایت از تروریسم، القاعده و داعش و سایر گروه های تروریستی قصد خروج از یمن را ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی قتل عام مظلومان و مسلمانان در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است به خاطر که همه تروریست های کشورهای غربی جنایتکار را وارد سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر در جنگ تحمیلی 8 ساله از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای و سلاح های شیمیایی ساخت آمریکا جنایتکار و کشورهای غربی جنایتکار و کمک های مالی کشورهای عربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار علیه ایرانی ها استفاده کرده است ولی متاسفانه دنیا بیش از 40 سال است سکوت کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
عربستان سعودی جنایتکار در فاجعه منا و هم در جنگ یمن ثابت کرد دشمن واقعی دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و کل بشریت بوده است.
تسلیحات انگلیس تهدیدی برای حقوق بشر در جهان، انگلیس جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و هم آمریکا جنایتکار نقض حقوق بشریت است و هم بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان بوده است.
سوال اینجاست که چرا آمریکا، انگلیس و اروپا همراه با چند کشور دیگر از عربستان سعودی و امارات کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.
مخالف حضور نیروهای آمریکایی و هم نیروهای کشورهای اروپایی در یمن و منطقه هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که اوکراین خودش از سال 1400 تاکنون ضد علیه رورسیه از انواع سلاح های آمریکایی و اروپایی استفاده می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که آمریکا، اروپا و ناتو در جنگ اوکراین و روسیه متهم هستند، نه مدعی
و این در حالی است که آلمان و مزدورانشان در جنگ اوکراین و روسیه متهم هستند، نه مدعی
Iran (Islamic Republic of)
برای مقابله با آمریکا، اروپا و اسرائیل در کنار روسیه ایستاده‌ایم
۱۸:۴۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
برای مقابله با آمریکا، اروپا و اسرائیل در کنار روسیه ایستاده‌ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
سوال اینجاست که چرا کریم خان، دادستان کل دیوان بین المللی کیفری تاکنون در باره جنایات آمریکا و متحدانش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن و غیره رسیدگی نمی کند.
آخرین اخبار