هادی عابدی گفت: نظام جامع مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش در راستای مردمی سازی دولت تدوین می‌شود.

هادی عابدی،مدیرکل امور شورا‌های وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه پویش ملی "همه حاضر" با موضوع تهیه لوازم التحریر دانش آموزان کم برخوردار و به صورت نمادین در مدرسه امین بکائی ناحیه ۴ شیراز برگزار شد، گفت: هرکسی به میزان تلاشی که انجام می‌دهد به اهدافش مورد نظر می‌رسد.

مدیرکل امور شورا‌های وزارت آموزش و پرورش گفت: مردمی سازی و توسعه مشارکت‌ها در دستور کار آموزش و پرورش است و سازمان جامع مشارکت‌ها، در دست تدوین است.

عابدی گفت: یکی از مصادیق مشارکت‌ها، برگزاری پویش‌های مردمی است. امیدوارم به روزی برسیم که دانش آموز نیازمند نداشته باشیم.

او گفت: استان فارس در راستای اجرایی سازی سند تحول بنیادین راهبردی در مدارس تدوین کرده است.

مدیرکل امور شوراها، توسعه مشارکت‌های مردمی و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش گفت: استان فارس به عنوان دبیرخانه اجرایی سازی سند تحول بنیادین انتخاب می‌شود.

عابدی گفت: در راستای ایجاد زمینه‌های حضور مردم در آموزش و پرورش پویش‌های ملی با مسئولیت "قرارگاه جهادی نصیب برابر آموزشی" و برای تامین یک میلیون بسته لوازم التحریر، برگزار شد.

این مقام مسئول در وزارت آموزش و پرورش گفت: امیدواریم با انجام پویش‌های مردمی شاهد حضور بیشتر و موثرترمردم و نهاد‌های عمومی، مذهبی و جهادی در سطح مدارس کشور هم در حوزه مالی و هم در حوزه فکری و پژوهشی و... باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار