مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: دولت تمامی تلاش خود را برای اتمام واحد‌های باقی مانده به کار گرفته، اما متاسفانه این تعداد از واحد‌ها اکثرا دارای مشکل حقوقی هستند.

سیدمحسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه اداره و کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به مشکلات مروبط به مسکن مهر نیز ورود کرده است، اظهار کرد: همکاری نکردن اعضا در تکمیل آورده، اختلاف مالی، طولانی شدن روند تمدید مشارکت مدنی تسهیلات پرداختی و طولانی بودن فرآیند تمدید مدت فعالیت شرکت‌های تعاونی از دلایل زمان‌بر شدن طرح مسکن مهر در استان است.

وی افزود: از واحد‌های مساکن مهری که باقی مانده ۶۰۰ واحد مشکل حقوقی دارد و ۳۷۸ واحد نیز عملا به دلیل عدم تمایل شرکت مجری به اتمام طرح، راکد مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر، ۵١ هزار و ٩٠٨ واحد در در استان احداث شده، گفت: از این تعداد ۴٠ هزار و ٨٧١ واحد در شهر‌های بالای ٢۵ هزار نفر و ١١ هزار و ٣٧ واحد در شهر‌های زیر ٢۵ هزار نفر جمعیت احداث شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال یارانه برای اتمام و تحویل مساکن مهر این استان تخصیص یافته و در طرح‌های مسکن مهر هزینه شده است.

برچسب ها: مسکن مهر ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.