حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به حادثه تروریستی شیراز گفت:کشتن، خون ریختن و قتل عام انسان‌ها با هیچ آموزه دینی و افکار مسلمانان مطابقت ندارد و یک حرکت کفرآمیز است

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر در محفل شعر شهدای مظلوم حادثه تروریستی شاهچراغ با عنوان "برای آرتین" در سنندج برگزار شد، اظهار کرد : کشتن، خون ریختن و قتل عام انسان‌ها با هیچ آموزه دینی و افکار مسلمانان مطابقت ندارد و یک حرکت کفرآمیز است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه حادثه تروریستی شیراز شرک‌آلود بود، تصریح کرد: اگرچه مرگ انسان‌ها به دست خداست، اما کشتن انسان‌ها بدون محاکمه و با اقدام تروریستی شرک و همانند دخالت در کار خداست.

او اقدامات تروریستی را رزم بزدلانه خواند و افزود: اگر دشمنان قصد جنگ دارند به کف خیایان و مرز‌ها بیایند تا همه ما که سرباز امام زمان (عج) هستیم بدون آنکه آسیبی به مردم وارد شود، با آنان بجنگیم.

پورذهبی در واکنش به حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) بیان کرد: شخص پلیدی که مردم و دوستداران اهل‌بیت (ع) را به رگبار بست، اقدام خود را چه می‌نامد؟ این یک رفتار ابلهانه است، آنان که آداب رزم را نه بلد هستند نه رعایت می‌کنند.

او با بیان اینکه اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)، اقدامی وحقیانه بزدلانه است، اظهار کرد: شاعران در بازگویی این جنایات با این عنوان تولید محتوا کرده و شعر بگویند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه اگرچه بر اساس برخی آمار همه جمعیت همه اغتشاگران محدود است، خاطرنشان کرد: این آشوبگران نمی‌توانند به امنیت و اقتدار کشور خدشه‌ای وارد کنند.

او عنوان کرد: منتقد و معترض محترم است، ممکن است ما هم به برخی چیز‌ها نقد داشته باشیم، اما این‌ها با اغتشاش تفاوت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه رهبر انقلاب محبوبیت خاصی دارد، ابراز داشت: کسانی که حرف از رفراندوم می‌زنند باید بفهمند که رهبر انقلاب بین میلیون‌ها نفر چه محبوبیت جهانی دارد.

پورذهبی یادآور شد: شعرا و مردم در رابطه با جنایتگری‌های دشمنان و نفی انسانیت و بشریت و این اقدامات تروریستی شعر بگویند و گفتگو کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.