در راستای اجرای طرح‌های عام المنفعه در استان مرکزی ۳ هزار تن قیر از سوی بسیج سازندگی جذب و اختصاص داده شد.

سرهنگ پاسدار سعید فرامرزی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: پیرو تعاملات و مطالبه گری‌های صورت گرفته از سوی سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی، سهمیه ۳ هزار تن قیر جذب شد که در راستای اجرای پروژه‌های عام المنفعه در ۱۸ منطقه مختلف از شهرستان‌های استان مرکزی اختصاص داده شده است.

سرهنگ فرامرزی افزود: این سهمیه با مطالبه گری سازمان بسیج سازندگی برای استان مرکزی تخصیص داده شد تا با همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌های مسئول از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی و با اتکا بر مشارکت‌های مردمی، نسبت به اجرای پروژه‌های عام المنفعه اقدام شود.

او اضافه کرد: پیرو اختصاص ۳هزار تن قیر، هم اکنون عملیات آسفالت ریزی در بیش از ۵۶ کیلومتر از مسیر‌های استان مرکزی توسط بسیج سازندگی و با همکاری دستگاه‌های متولی در دست اقدام است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به سهمیه تخصیص داده شده به شهرستان خنداب، شازند، کمیجان، ساوه، محلات، زرندیه و تفرش گفت این سهمیه‌ها براساس نیاز سنجی اعلام شده از طرف مردم و مسئولین دستگاه‌ها متولی و با اولویت پروژه‌های عام المنفعه از قبیل جاده بین مزارع، جاده گلزار شهدا، جاده‌های روستایی و ... تخصیص یافته که این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بسیج سازندگی با هدف کمک به ایجاد پیشرفت و آبادانی و با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و در راستای رفع محرومیت، اجرای طرح‌های عام المنفعه را به عنوان یکی از ماموریت‌های اصلی خود در سراسر ایران اسلامی دنبال میکند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.