مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اردبیل گفت: بیش از ۲ هزار خادمیار و یاوران رضوی در سطح استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

علی حسن‌زاده در اولین همایش پیرغلامان رضوی امام رضا(ع) گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار خادمیار رضوی و یاوران رضوی در سطح استان اردبیل فعالیت دارند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اردبیل می گوید: در اولین همایش پیرغلامان رضوی امام رضا(ع) که با حضور ۳۰۰ خادمیار و یاوران رضوی برگزار شد، از ۱۴ نفر از ذاکرین اهل بیت و عصمت طهارت(ع) تجلیل شد.

او با قدردانی از فعالیت تمامی مداحان و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت(ع) گفت: این همایش همه ساله با معرفی و تجلیل دیگر مداحان و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تحت عنوان پیرغلامان رضوی برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اردبیل با اشاره به اینکه برای اولین بار همایش پیرغلامان رضوی در استان اردبیل با مرکزی شهرستان اردبیل برگزار شد می گوید: تلاش می کنیم این همایش سال آینده به‌صورت استانی برگزار شود.

حسن‌زاده با اشاره به کرامات امام رضا(ع) و خادمان حرم مطهر رضوی گفت: اینکه امروز به عنوان خادم مطهر رضوی حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) فعالیت می‌کنیم یک افتخار بزرگ‌ برای ما هست.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.