رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: باید با تمام توان وارد میدان مقابله با هجوم دشمنان شویم و یکی از مهمترین مکان‌هایی که بدین منظور باید در آن سرمایه گذاری شود، کانون‌های فرهنگی هنری مسجد است.

احسان قائدی اظهار داشت: جریان جوان کشور تحت تاثیر تروریسم رسانه‌ای قرار گرفته است و به سختی می‌شود با این تهاجم فرهنگی دشمن تقابل کرد از همین رو باید دستگاه‌های فرهنگی هم افزایی و کار مشترک اجرا کنند چراکه تروریسم رسانه‌ای دشمن ثابت کرد که آمادگی این حجم از تهاجم را نداشتیم و امروز در کشور مرجعیت رسانه‌ای را برای عموم از دست داده ایم و از آنجاکه برای دهه هشتادی‌ها هیچ برنامه‌ای نداشتیم، این نسل به شدت تحت تأثیر هجمه‌های غرب قرار گرفت.

وی به اولویت‌های فرهنگی و هنری اثرگذار در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود: نمایش و تئاتر که هیچگاه از اولویت خارج نمی‌شود، سرود، نویسندگی و فیلم و گرافیک از جمله این اولویت‌ها است.


بیشتر بخوانید


قائدی اضافه کرد: حوزه هنری استان این آمادگی را دارد که شهر به شهر و یا روستا به روستا دوره‌های آموزشی در این چهار حوزه برگزار کند.

وی، تئاتر بچه‌های مسجد را از مهمترین برنامه‌های حوزه هنری برشمرد و ادامه داد: هدف ما این است که کار‌هایی که در این بخش تولید می‌شود، هزینه نداشته باشه، متن جذاب و متناسب با موضوع روز باشد و مخاطب را درگیر کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار