فرماندار ویژه دهلران گفت:برگزاری مرتب و منظم جلسات و اجرای دقیق مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان با احساس مسئولیت و قید فوریت در دستور کار اعضا قرار گیرد.

 لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی دهلران بر ضرورت احساس مسئولیت و پیگیری بحث سلامت غذایی توسط اعضاء تاکید کرد و گفت: برگزاری مرتب جلسات این کارگروه و اجرای مصوبات آن با سلامت مردم مرتبط است و باید با فوریت پیگیری شوند.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه باید برای سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان پروژه‌های کلان تعریف کنیم، گفت: در حوزه سلامت مردم تکمیل پروژه فاضلاب دهلران از پروژه‌های مهم است.

صادقی به اهمیت سلامت و ورزش اشاره کرد و اظهار داشت: در این خصوص بام دهلران را بنا به مطالبات مردم و رسانه‌ها و فعالان اجتماعی با هدف گردشگری و کوهنوردی و نشاط اجتماعی در دستور کار داریم.

مدیر شبکه بهداشت و در مان دهلران نیز در این نشست گفت: ۴۰ درصد فاضلاب دهلران اجرا نشده و باید برای تکمیل آن اقدام عاجل انجام گیرد.

عبدالصاحب شریفی بیان کرد: ۵۰ درصد شهر به شبکه فاضلاب وصل نیست و نظر به اهمیت بهداشت نیاز است که متولیان با قید فوریت موضوع را پیگیری و عملیاتی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.