شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان اصفهان امروز در اصفهان برگزار شد.

سخنگوی شرکت پالایش نفت اصفهان ، با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارو تلاش استان به میزبانی پالایشگاه اصفهان اظهار داشت: برای نخستین بار است که این مسابقات در فضایی صنعتی و خارج از مجموعه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار می‌شود.

 احمدرضا عظیمی افزود: در این مسابقات ۲۷۰ شرکت کننده در بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

اوبا اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات خواهر و ۴۰ درصد برادران هستند، ابراز داشت: این متسابقه در رشته‌های قرائت، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۲۰ جز، حفظ کل و تفسیر قرآن با یکدیگر رقابت می‌کنند.

عظیمی اضافه کرد: این مسابقات به صورت یک روزه برگزار می‌شود.

همچنین مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این مسابقات با اشاره به افزایش ۸۰ درصد مشارکت شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات اظهار داشت: اولین بار است که مسابقات را در دل مجموعه‌های کارگری برگزار می‌کنیم.

میثم مداحی با بیان اینکه این مسابقات با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ دینی و قرآنی در بین جامعه کار و تولید در حال برگزاری است، اظهار داشت: رویکرد امسال این بود که کارگرانی که در خط مقدم تولید قرار دارند در کنار خانواده‌هایشان در این مسابقات حضور یابند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان به وجود یک میلیون و ۳۰۰ هزار کارگر مشمول قانون کار در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: این استان دارای ۶۴۰۰ شهید از جامعه کارگری است و نباید نقش کارگران در تزویج فرهنگ اسلامی را نادیده بگیریم.

مداحی با بیان اینکه امسال سهمیه استان اصفهان برای حضور در مسابقات کشوری ۱۰ نفر است، ابراز داشت: برترین‌های رشته‌های مختلف بهمن ماه در خراسان رضوی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.