نماینده پارلمان لبنان ارسال پهپاد حزب الله بر فراز میدان گازی کاریش را عامل ترس صهیونیست‌ها و پذیرش شروط بیروت در ترسیم مرز‌های دریایی کرد.

محمد رعد رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان گفت: تنها یک پهپاد مقاومت در جریان برگزاری گفتگو‌ها درباره ترسیم مرز‌های دریایی، دشمن صهیونیست را از جنگ با مقاومت به وحشت انداخت و آن را وادار به قبول شروط لبنان کرد.

به گزارش وبگاه خبری العهد، محمد رعد گفت: ما به ارزش‌ها، اخلاق، فداکاری‌ها و کرامت‌های خود پایبند هستیم و زمانی که با پایبندی به این ارزش‌ها به استقامت و پایداری ادامه می‌دهیم، از فرصت‌ها برای دستیابی به پیروزی‌های بیشتر استفاده خواهیم کرد.

او تاکید کرد: تنها یک پهپاد مقاومت در زمان برگزاری گفتگو‌ها در مورد ترسیم مرز‌های دریایی، دشمن را از جنگ با مقاومت به وحشت انداخت و آن را وادار کرد تا شروط لبنان را بپذیرد.

نماینده پارلمان لبنان اعلام کرد لبنان در این مذاکرات دستاورد خوبی کسب کرد و دست کم توانست نزدیک به ۸۵۰ کیلومتر مربع از آب‌های سرزمینی خود را بازپس گیرد. علاوه بر این توانست بخش اکتشاف و حفاری نفت و گاز را آزاد کند که این موضوع به دستور آمریکایی‌ها ممنوع بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۱:۵۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
درود بر حزب الله قهرمان و سید بزرگوار و مجاهد فی سبیل الله ،سید حسن نصرالله. مرحبا.
آخرین اخبار