رئیس اداره ماشین‌آلات راهداری البرز گفت: امسال با بهره‌گیری از توان کارگاه تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات توانستیم ۶ میلیارد تومان در هزینه‌های این اداره‌کل صرفه جویی کنیم.

محمد ظریف گفت: حجم بالای فعالیت‌های راهداری در بیش ۱۵۰۰ کیلومتر از شبکه راه‌های اصلی، فرعی، روستایی، آزادراه و بزرگراه‌های استان مسئولیتی بسیار سنگین و خدمتی ارزشمند است که برای تحقق آن در درجه اول در حوزه لجستیک، نیاز به داشتن ماشین‌آلاتی پویا و کارآمد است.

او با اشاره به بالابودن میانگین عمر ناوگان ماشین‌آلات راهداری و هزینه‌های بسیار بالای تعمیر و نگهداری آنها، گفت: امسال با بهره‌گیری از توان کارگاه تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات توانستیم ۶ میلیارد تومان در هزینه‌های این اداره‌کل صرفه جویی کنیم.

رئیس اداره ماشین‌آلات راهداری البرز گفت: در حال حاضر ۱۲۴ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در سطح استان و در اختیار ادارات تابعه شهرستان‌ها مشغول به انجام فعالیت‌های جاری راهداری است و تعدادی نیز در حال اورهال‌شدن و آماده‌سازی برای طرح راهداری زمستانی هستند تا امسال نیز همچون سال‌های گذشته در عملیات راهداری زمستانی بتوانیم عملکرد خوبی در زمستان داشته باشیم.

او می گوید: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۸۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین راهداری با صرف اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان تعمیر و نگهداری شده است و ۲۰ دستگاه نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به‌طور کامل بازسازی اساسی و مجدد به چرخه فعالیت بازگردانده شده‌اند که امروز ارزش این ماشین‌آلات بازسازی شده به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.