فرماندار شهرستان هوراند با انتقاد از تاخیر در تکمیل گلخانه ویق خواستار تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان و اهتمام ویژه برای حل مشکلات این گلخانه تا آخر دی ماه شد.

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با ریاست آقای فرهادی فرماندار شهرستان هوراند و با حضور بخشداران و مسئولین ادارات ذیربط در محل سالن جلسات جهاد کشاورزی برگزار شد.

در ابتدای جلسه دستگاه‌های متولی گزارشی از مشکلات و دغدغه‌های واحد‌ها و کارگاه‌های تولیدی و صنعتی شهرستان از جمله مشکل تامین زمین، آب، و... را ارائه دادند.

 فرماندار شهرستان هوراند در این جلسه با انتقاد از تاخیر در تکمیل گلخانه ویق خواستار تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان و اهتمام ویژه برای حل مشکلات گلخانه ویق شهرستان تا آخر دی ماه شد.

وی گفت: این پروژه بیش از چهار سال هست که در شهرستان شروع شده و همچنان بلاتکیف هست که همت جدی مسئولین شهرستانی و استانی را می‌طلبد تا با تکمیل این مجتمع ۱۸هکتاری زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر فراهم شود.

وی همچنین با اشاره به مفید بودن تشکیل جلسات کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان عنوان داشت همکاری و تعامل دستگاه‌های شهرستانی و استانی در افزایش اشتغال و رفع بیکاری موثر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.