مسابقات تور آزاد والیبال ساحلی آسیا با شرکت ۲۳ تیم فردا دوشنبه (۱۶ آبان) در بندرعباس آغاز می‌شود.

مسابقات تور آزاد والیبال ساحلی آسیا با شرکت ۲۳ تیم از ۱۰ کشور فردا دوشنبه (۱۶ آبان) از ساعت ۱۴ در زمین ساحلی سوروی بندرعباس آغاز می‌شود و همه تیم‌های شرکت کننده نیز عصر دیروز وارد بندرعباس شدند.

این رقابت‌ها تا ۲۰ آبان ادامه خواهد داشت.

ایران با چهار تیم، استرالیا و چین با سه تیم، هنگ کنگ، ژاپن، قزاقستان، عمان، قطر و تایلند هر کدام با دو تیم و کشور هند نیز با یک تیم در این تور حضور دارند.

در مجموع ۶۰ مهمان خارجی از دوازده کشور شامل هند، سریلانکا، عمان، ژاپن، تایلند، استرالیا، ایتالیا، چین، قزاقستان، برزیل، قطر و هنگ کنگ در این رویداد حضور خواهند داشت. علاوه بر بازیکنان، برخی مربیان و اعضای کادر فنی تیم‌ها شامل پزشک، سرپرست و داوران از کشور‌های مختلفی، چون ایتالیا، سریلانکا و برزیل هستند و مهمان این رویداد محسوب می‌شوند.

جلسه هماهنگی عوامل اجرایی مسابقات تور آزاد والیبال ساحلی آسیا روز گذشته برگزار شد و کلینیک داوری نیز برای به روز کردن داوران با قوانین روز دنیا امروز در بندرعباس برگزار می‌شود.

به تیم اول تور آزاد ساحلی ۲۵۰۰، تیم دوم ۲۰۰۰، تیم سوم ۱۵۰۰ و تیم چهارم ۱۰۰۰ دلار جایزه اهدا خواهد شد. تیم‌های پنجم تا هشتم هر کدام ۳۵۰ دلار و تیم‌های نهم تا شانزدهم نیز هر کدام ۲۰۰ دلار به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد.

رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا نیز با شرکت ۳۰ تیم روز‌های ۲۳ تا ۲۷ آبان در شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.