استاندار سمنان از پیگیری ۲۴ دستور ویژه رئیس‌جمهور در سفر به این استان خبر داد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای اداری شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه سیزدهم آبان، سالروز سفر آیت‌الله رئیسی به استان سمنان است و از برکت این سفر اتفاقات بسیار خوبی در استان انجام شد، عنوان کرد: تاکنون ۶۵ واحد ۱۰۰ درصد راکد صنعتی و تولیدی در استان سمنان احیا شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن نگران آن است که اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در معادلات بین‌المللی منشأ اثر است، تأکید کرد: همه ما باید در عمل در مسیر خود حرکت کنیم و منش شهید سلیمانی و شهید شاطری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

هاشمی تصریح کرد: امروز تأکید ریاست جمهوری به مسؤولان، در میان و کنار مردم بودن و انجام کار برای آن‌ها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به ۲۴ دستور ویژه رئیس‌جمهور در سفر به استان سمنان گفت: در حوزه ایجاد قطب دامپروری در شهرستان مهدی‌شهر، اتفاقات خوبی رخ داده است که جا دارد از تلاش تمامی مسؤولان و به‌ویژه نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، در تسهیل این امر و پیگیری امور مردم و به‌ویژه تلاش در جهت گازرسانی به مناطق کوهستانی شهرستان مهدی‌شهر قدردانی کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.