طبق اعلام اداره بنادر و دریانوردی کیش، تردد شناور‌های دریایی در این جزیره با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و ناپایداری‌های جوی از ساعت ۱۲ امروز ممنوع است.

اداره بنادر و دریانوردی کیش روز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به افزایش سرعت باد‌های غربی و شمالغربی، وجود تندباد‌های ناگهانی، افزایش ارتفاع موج و تلاطم دریا از ساعت ۱۲ امروز تردد برخی شناور‌ها در بعضی از مسیر‌ها ممنوع است.
در این اطلاعیه آمده است: از ساعت ۱۲ ظهر امروز تردد تمام شناور‌های مسافری و آکواریومی، از ساعت ۱۴ تردد شناور‌های خودروبر، صیادی و قایق‌های سبک در مسیر‌های کیش به چارک و کیش به آفتاب است.

اداره کل هواشناسی هرمزگان اعلام کرده است: از ساعات ظهر امروز با افزایش سرعت باد در جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز، دریا نسبتا مواج خواهد شد، سرعت باد در غرب تنگه هرمز گاه تا نزدیک ۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و در طول شب سبب مواج ماندن دریا خواهد شد.
وزش باد نسبتا شدید جنوب غربی - شمال غربی در خلیج فارس و غرب تنگه هرمز تا روز دوشنبه ۱۶ آبان سبب مواج ماندن دریا خواهد شد.
در این مدت وقوع بارش پراکنده باران در برخی نقاط استان محتمل خواهد بود و از نظر دمایی از روز یکشنبه در مناطق شمالی استان کاهش نسبی دمای کمینه پیش بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار