نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با آرتین سرایداران از بازماندگان حادثه تروریستی شاهچراغ و نزدیکان وی دیدار و گفتگو کرد.

علیرضا پاکفطرت در دیدار با آرتین سرایداران بازمانده ازحمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و گفتگو با بستگان نزدیک او در روستای شاپورجان شیراز گفت: نوع شهادت پدر، مادر و برادر"آرتین" از بهترین نوع شهادت‌ها و در مسیر اثبات حقانیت مذهب پربار شیعه است و نباید ازچنین اتفاقی ناراحت و پشیمان شد، زیرا مصلحت خداوند در این بوده است.

او، خطاب به نزدیکان این خانواده گفت: نگران آینده و سرنوشت "آرتین" هم نباشید؛ خداوند به او نظر کرده و او را به مراتب بالایی خواهد رساند و قطعا اراده الهی بر این بوده که برادرش "آرشام"شهید و این فرزند پسر از این خانواده باقی بماند و افتخار همه ایران باشد.

پاکفطرت با بیان اینکه "آرتین" انسان خاصی بوده و مطمعنا در آینده نیز انسان بزرگی خواهد شد، گفت: نگهداری از این پسرخردسال هم لیاقت و صلاحیت می‌خواهد و این موهبت الهی نصیب هرکسی بشود. او حقیقتا خوشبخت خواهد بود.

نماینده مردم شیراز گفت: خداوند حامی فرزندان و بازماندگان شهدا است و البته که خود شهدا نیز زنده و ناظر بر اعمال همه ما و حامی و هادی فرزندان و خانواده هایشان خواهند بود.

پاک فطرت با قدردانی از همت والای مردم ایران و شیراز درتکریم شهدای حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ (ع) و تشییع باشکوه پیکر‌های مطهر این شهداء، ضمن طلب صبر و شکیبایی برای بستگان شهدای خانواده "سرایداران" و اظهار همدردی باخواهر"آرتین" در زمینه رفع کامل نیاز‌های آموزشی، درمانی، معیشتی و رفاهی آرتین سرایداران و رسیدگی به مشکلات مردم روستای شاپورجان شیراز قول مساعد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار