استاندار فارس از لزوم افزایش وسعت و عمق فعالیت های کشور با رویکرد علمی سخن گفت و افزود: برای پیشبرد علمی پروژه ها، از موازی کاری پرهیز شود.

محمدهادی ایمانیه در دیدار با اعضای اتاق های فکر امورفناوری و دانش بنیان استانداری فارس، گفت: فناوری و دانش بنیان شدن امور در فارس، درحال نهادینه شدن است و امیدواریم که این مُهِم در سایر استان‌ها به عنوان الگو معرفی شده است.

استاندار فارس از لزوم افزایش وسعت و عمق فعالیت های کشور با رویکرد علمی سخن گفت و افزود: به کارگروه های ذیل اتاقِ فکرِ امورفناوری و دانش بنیان استانداری فارس، اعتقاد و باور دارم؛ کم و کاستی های پیش روی این مجموعه را احصاء و اعلام کنید، تا مسیر شما را هموار کنیم.

او با تاکید بر پیشبرد علمی پروژه ها، توسط شرکت های دانش بنیان، گفت: باید از موازی کاری پرهیز شود؛ لذا هم افزایی با شوراها و کارگروه های مشابه در اولویت قرار گیرد.

ایمانیه خواستار همکاری مشترک اتاق فکر دانش بنیان با شهرداری شیراز، در خصوص احیاء باغات، جلوگیری از خشک شدن درختان و پدیده فرونشست زمین شد و گفت: با همکاری آب منطقه ای استان، مکاتبه ای با صنایع آب‌بر انجام شود، تا طبق برنامه عملیاتی از ظرفیت دانش بنیان ها برای تامین آب صنایع بهره ببرند. با توجه به خشکسالی های اخیر و اهمیت حفظ منابع آبی رصد کردن این موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دهید.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره بر اینکه مسائل حقوقی و اجرایی اتاق فکر دانش بنیان، با بخشنامه و آیین نامه حل نمی شود، گفت: هر وقت لازم بود، جلسه ای برای تصمیم گیری در خصوص مسئله ای با حضور بنده تشکیل شود، قطعا وقت گذاشته و باهم‌فکری تصمیم گیری می کنیم.

او گفت: دستگاه ها و سازمان هایی که به مکاتبات شما پاسخ نداده یا پاسخ سطحی می دهند را بصورت محرمانه به بنده اعلام کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار