مردم ولایتمدار استان گلستان با حضور پررنگ در راهپیمایی ۱۳ آبان حماسه‌ای از جنس حضور را در تقویم انقلاب اسلامی ثبت کردند.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امروز با حضور اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان، دانشجویان در شهر‌های استان گلستان برگزار شد و گلستانی‌ها دوباره برگ سبز دیگری از ولایت پذیری را در دفتر انقلاب ثبت کردند.

این راهپیمایی در اکثر شهر‌های استان گلستان از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

در شهر گرگان جمعیت کثیری پیش از آغاز رسمی راهپیمایی در مسیر‌های مشخص شده حضور یافتند تا عشق و علاقه خود را به کشور و نظام جمهوری اسلامی به رخ جهانیان بکشند.

به جمعیت حاضر در راهپیمایی که نگاه می‌کنیم حضور همه اقشار را پررنگ می‌بینیم، زن مرد، کوچک و بزرگ، پیر و جوان همه آمده اند تا نفرت خود را از استکبار به گوش جهان برسانند.

حماسه‌ای از جنس حضور در پایتخت وحدت

اما نقطه عطف این راهپیمایی حضور پررنگ دانش آموزان دهه هشتادی و نودی در این راهپیمایی است.

افراد حاضر در راهپیمایی با در دست داشتن پلاکارد‌هایی که عبارات «تا آخر ایستاده ایم» و «مطیع امر رهبریم» شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس سر دادند.

یکی از بانوان حاضر در این راهپیمایی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز به این راهپیمایی آمده ام تا نشان دهم محکم پای ولایت و انقلاب ایستاده ام.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در راهپیمایی گفت: امروز همراه خانواده به این راهپیمایی آمده ام تا نشان دهم اجازه نخواهیم داد پرچم انقلاب اسلامی برروی زمین باقی بماند.

حماسه‌ای از جنس حضور در پایتخت وحدت

آقای مسنی که با عصا در این راهپیمایی حاضر شده بود، گفت: حضور ما در این راهپیمایی معادلات جریانات اخیر را در کشور تغییر خواهد داد.

یکی از دانش آموزان حاضر در این راهپیمایی هم حضور خود و همکلاسی هایش را در این راهپیمایی برای ادامه راه ولایت و انقلاب اسلامی ضروری دانست و گفت: امنیت امروز ما به راحتی به دست نیامده است و اجازه نخواهیم داد دسیسه‌های دشمن به امنیت ما خدشه‌ای وارد کند.

در شهر‌های اهل سنت استان گلستان هم اقشار مختلف با حضور گسترده خود ولایتمداری شان را به جهانیان نشان دادند تا آن‌هایی که نقشه شوم بر هم زدن وحدت را در این استان نقش بر آب کنند.

یک جوان آق قلایی که با دوستانش در این راهپیمایی حضور پیدا کرده بود، گفت: امروز شیعه و سنی در کنار هم آمده ایم تا به دشمنان بگوییم همواره در خط امام و انقلاب قرار داریمو هرگز این صحنه را ترک نخواهیم کرد.

حضور پررنگ زنان و دختران در راهپیمایی امروز در شهر‌های گلستان حاوی پیام مهمی برای آن‌هایی بود که با کلیدواژه «زن» این روز‌ها امنیت کشور را نشانه گرفته اند و به دنبال تحقق اهداف شوم خود هستند.

حماسه‌ای از جنس حضور در پایتخت وحدت
یک بانوی آق قلایی حاضر در راهپیمایی در این باره گفت: ما زنان امروز با حضور گسترده خود به دنیا نشان دادیم همواره پای ارزش‌های انقلاب ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد دشمن به اهداف پلید خود دست پیدا کند.

راهپیمایی ۱۳ آبان امروز در گلستان جلوه‌های مختلفی داشت، در برخی از شهر‌های استان از جمله کردکوی کشاورزان با تراکتور‌های خود به خیابان آمدند و به صورت نمادین در راهپیمایی شرکت کردند.

حماسه‌ای از جنس حضور در پایتخت وحدت

روز ۱۳ آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور دو واقعه مهم کشته شدن تعدادی از دانش آموزان تهرانی مخالف با رژیم پهلوی در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.