حجت الاسلام طیبی فر گفت: دشمن با استفاده از رسانه و فضای مجازی در صدد کشتار فکری جوانان است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان شهر بیرجند با مرور تاریخ انقلاب اسلامی گفت: فرزندانی که امام راحل آن‌ها را سربازان در گهواره دانست، در کار پدرانشان نهال نوپای انقلاب اسلامی را پرورش دادند، هشت سال یک جنگ جهانی را مدیریت کردند، مهره‌های خائن را از کشور بیرون و توطئه خیانتکاران را حتی در لباس مرجعیت قلع و قمع کردند.

او افزود: امروز هم فرزندان و نوه‌های آنان برای دفاع از انقلاب اسلامی در میدانند و  سنگر‌های علم و دانش در حال شکافتن هستند که  این موضوع دنیا را متحیر کرده است.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه دشمن برای نسل جدید انقلاب، سرمایه گذاری زیادی کرده است گفت: دشمن با بهره گیری از امپراتوری بزرگ رسانه‌ای، فضای مجازی و دست نشانده هایش، موشک‌های انحراف فکری را به سوی جوانان ما نشانه گرفته است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا هیچ وقت با ملت‌هایی که می‌خواهند روی پای خود بایستند، کنار نمی‌آید گفت: کنار آمدن ما با أمریکا محال است چرا که ما با هم تضاد راهبردی و تضاد اندیشه‌ای داریم و جمع اسلام و کفر، تمدن اسلام و تمدن لیبرالیسم و مادی گرایی و خداگرایی امکان پذیر نیست.

او با یادآوری فتنه‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۲ گفت: دشمن از تمام مهر‌ه‌های خود در این فتنه‌ها استفاده کرده و در فتنه اخیر آن قدر ذلیل شده که دست به دامن اراذل و اوباش شده است.

حجت الاسلام طیبی فر با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: فتنه گران مانند مگس‌های روی زخمند که  مسئولان باید با التیام این زخم‌ها، فرصت را از بدخواهان بگیرند.


بیشتر بخوانید


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خانواده‌ها را به آگاه بخشی بیشتر به فرزندان خود توصیه کرد و افزود: آمورش و پرورش و دانشگاه‌ها باید نسل آینده که ذخیره‌های انقلابند را با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیشتر آشنا کنند.

او با بیان اینکه دشمن یک لحظه دست از توطئه چینی علیه ما برنمی دارد گفت: ما باید در جبهه فرهنگی و اقتصادی مانند جبهه نظامی با اقتدار باشیم و این در گرو همراهی مردم، فعالیت مسئولان و دلسوزان نظام است.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: از قوه قضائیه می‌خواهیم کسانی که به عنوان لیدر، سردمدار  اغتشاشات اخیر به جان، مال، ناموس و جوانان ما رحم نکردند، درس عبرت بدهند و از همه مسئولان فرهنگی و فعالان این بخش می‌خواهیم برای گسترش فرهنگ اسلامی در مقابل امپراتوری رسانه‌ای دشمن بیشتر تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.