رئیس کل دادگستری فارس در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: نتیجه دل بستگی کورکورانه و حمایت استکبار از اغتشاشگران ریخته شدن خون سه دانش آموز است.

همزمان با یوم الله ۱۳ آبان، هفتمین روز شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) و یاد و خاطره ۳ تن شهدای دانش آموز این حمله تروریستی گرامی داشته شد.

حجت الاسلام والمسلین سیدکاظم موسوی  با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بر لزوم تداوم شعار مرگ بر آمریکا تأکید کرد و گفت: جماعت فریب خورده‌ای که به حمایت‌های استکبار و بخصوص آمریکا دل بسته اند بدانند که نتیجه دل بستگی کورکورانه و حمایت استکبار از اغتشاشگران ریخته شدن خون سه دانش آموز و ده تن دیگر از زائران و خادمان بود که در حمله تروریستی مورد حمایت غرب با قساوت مورد هدف قرار گرفتند.

رئیس شورای قضایی استان فارس با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای که فرمودند"در چالش ۴۳ ساله آمریکا و ایران حقیقت مهمی وجود دارد که گاهی از دیده‌ها پنهان می‌ماند و آن اینکه، طرف پیروز در این چالش جمهوری اسلامی ایران و طرف مغلوب، آمریکا بوده است" گفت: کشور و ملت عزیز ما در یک عرصه‌ی رویارویی بزرگی با موانع و مشکلات حضور دارد که با اراده، بصیرت، تلاش و اهتمام مردم و مسئولان می‌توان همه‌ی این موانع را از میان برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: تنها راه پیشرفت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تبعیت از فرامین رهبری حرکت در خط نظام و انقلاب اسلامی، اراده ملی و همراهی ملت و مبارزه با استکبار جهانی است.

گفتنی است که بر اساس گزارش‌های واصله، رؤسا، دادستان ها، قضات و کارکنان سایر حوزه‌های قضایی استان فارس نیز همراه با سایر اقشار در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بار دیگر با مشت‌های گره کرده عناد دیرینه آمریکای جهان خوار را با مردم ایران و جهان اسلام محکوم کردند و انزجار و نفرت خود را از مستکبران عالم به رخ شیطان بزرگ کشیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار