راهپیمایی ۱۳ آبان در همه شهر و مراکز هرمزگان آغاز شد.

مردم هرمزگان در مراسم استکبارستیز ۱۳ آبان( روز دانش آموز) یکبار دیگر با حرکت خود  مقاومت، ایستادگی . استکبار ستیزی شان را به رخ جهانیان کشاندند.

شهروندان در بندرعباس شعارهای خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، حزب فقط حزب علی رهبر سید علی،آمریکا مرگ به نیرنگ تو سر دادند.

نیروی انتظامی تشکر تشکر، الله و اکبر الله و اکبر، جانم فدای رهبر، مرگ بر اسرائیل، آل سعود خائن، ننگت باد ننگت باد، از دیگر شعارهای حاضران در راهپیمایی امروز در هرمزگان است.

این مسیر در بندرعباس از میدان امام خمینی تا مسجد جامع بود.

در پایان حاضران در راهپیمایی در یوم الله ۱۳ آبان با صدور قطعنامه‌ای در هفت بند، ضمن تجدید میثاق و عهدی دوباره با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر وحدت و اتحاد حول محور ولایت فقیه تاکید کردند.

در بخشی از این قطعنامه آمده است با توجه به هجوم دشمن به افکار و اندیشه های نسل جوان و دانشجویان و دانش آموزان، بویژه از سوی نظام استکبار و برخی عوامل داخلی، از خانواده ها، مربیان، معلمان و اساتید فرهیخته و مسئولان فرهنگی می خواهیم، با حفظ هوشیاری، ارتباط و گفتگو با نسل جوان به تبیین واقعیت ها و خنثی سازی نقشه دشمنان اهتمام ورزند.

همچنین در این قطعنامه با اشاره به حمله تروریستی حرم شاهچراغ(ع) و شهادت مظلومانه زائران این حرم، از مسئولان کشور خواسته شده است با همه عوامل و آتش افروزان این حادثه و اغتشاشات اخیر برخورد قاطع کنند.

در بخشی دیگر از این قطعنامه ضمن گرامیداشت یاد شهدا بویزه شهید حاج قاسم سلیمانی و قدردانی از دولت، مجلس و قوه قضائیه از همه مسئولان خواسته شده است برای حل مشکلات و تامین نیازهای کشور از ظرفیت نخبگان و افراد آگاه استفاده شود.

ضمن تأکید بر بی اعتمادی مطلق به قدرت‌های سلطه گر بویژه رژیم آمریکا ، بار دیگر جنایت‌ها و طرح‌های خیانت بار آمریکا در منطقه را محکوم و همچنین با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و زنده نگاه داشتن مکتب حاج قاسم سلیمانی تجدید پیمان کردند.

راهپیمایی ۱۳ آبان -بندرعباس

راهپیمایی ۱۳ آبان در هرمزگانراهپیمایی ۱۳ آبان در هرمزگانراهپیمایی ۱۳ آبان در هرمزگان

راهپیمایی ۱۳ آبان در هرمزگان+عکس

جزیره قشم 

راهپیمایی ۱۳ آبان در هرمزگان+عکس

میناب 

راهپیمایی ۱۳ آبان در هرمزگان+عکس

رودان

راهپیمایی ۱۳ آبان در هرمزگان+عکس و فیلم

بندرخمیر

راهپیمایی ۱۳ آبان در هرمزگان+عکس و فیلم

بندرعباس

 
برچسب ها: 13 آبان ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.