سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : به معضل حاشیه نشینی در استان کرمانشاه باید برنامه محور نگاه شود و از اعتبارات ملی برای آن بهره برد.

محمد پورهاشمی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان با بیان اینکه در پدیداری و معضل حاشیه نشینی کرمانشاه، تصمیم گیران مقصر بوده‌اند گفت : باید از روش‌های سنتی در حکمرانی دست برداریم و تصمیم گیری در کارگروه اجتماعی تغییر کند.

وی اضافه کرد: در این مسیر باید از تمامی ظرفیت نهادها، سازمان‌های مردم نهاد و فعالان اجتماعی استفاده شود چرا که این فعالان حلقه‌های واسط هستند و هزینه اقدام را کاهش خواهند داد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه معضل حاشیه نشینی در کرمانشاه را حکمرانی‌های غلط رقم زد، گفت: باید حکمرانی را از جمله در کارگروه فرهنگی و اجتماعی و شورای اجتماعی به ریل درست آن بازگردانیم.

وی افزود: انتقاد یا اعتراض مردم در برخی مواقع نسبت به مدیران به حق بوده چرا که جامعه از ما تصمیم گیران توقع دارد که مشکلات را پیش بینی، پیشگیری و چاره اندیشی کرده باشند.

پورهاشمی تاکید کرد: در کارگروه اجتماعی بر اساس شرح وظایفی که دارد بایستی دستگاه‌ها برنامه ارائه دهند و پس از آن در جلسه کارگروه بررسی شود و بر اساس آن دستگاه‌ها تکلیف‌مند شدند چرا که اجرای برنامه‌ها تماما نیازمند هزینه است و در این شرایط کشور نمی‌توان برای هر برنامه‌ای هزینه کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.