مدیرعامل باشگاه شهدای مدافع حرم کرمانشاه گفت : کرمانشاه میزبان دور اول رقابت‌های فوتسال لیگ دسته یک امید‌های کشور است و در ابن رقابت‌ها ۵ تیم از سراسر کشور به همراه کرمانشاه حاضر هستند.

شهرام شکری مدیرعامل باشگاه شهدای مدافع حرم کرمانشاه گفت : در رقابت‌های امسال و در گروه ما، نمایندگان بهبهان، سبزوار، ارومیه، یزد و کاشان حاضر هستند و اول این مسابقات در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه به مدت شش روز برگزار می‌شود و پس از آن تیم در دور دوم در یزد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

شکری یاد آور شد: در رقابت‌های امسال نماینده کرمانشاه تا کنون عملکرد بسیار قابل قبولی داشته است و تمام تلاش ما این است پس پایان رقابت‌های دور اول و دوم به عنوان تیم برتر به مسابقات حذفی صعود کنیم.

شکری اضافه کرد: استان کرمانشاه مستعد رشته فوتسال بوده و باتوجه به پتانسیل مالی استان و ظرفیت‌های استان، می‌توانیم به راحتی به عنوان قطب این رشته مهیج و پرطرفدار خود را معرفی کنیم، اما این امر نیازمند توجه مسئولین است.

شکری اضافه کرد: به تنهایی و بدون حمایت ارگان و یا سازمان خاصی دست به حضور در این مسابقات زده ام، چرا که حق ورزشکاران کرمانشاه می‌دانم در این رقابت‌ها حاضر باشند، اما حضور در دور دوم در استان یزد قطعا نیازمند حمایت مالی مسئولین دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.