فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین رسالت رسانه‌های ارتباط جمعی در شرایط کنونی جهاد تبیین است و اصحاب رسانه نباید میدان را برای رسانه‌های بیگانه بازبگذارند تا افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند.

  سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفاهی  در نشست بصیرتی ویژه اصحاب رسانه اظهارداشت: وظیفه امروز در کنار جهاد تبیین، کمک کردن به جهاد تصمیم است.

وی بیان کرد: در جهاد تصمیم کمک شود تا با چشمانی تیزبین تمامی امور رصد و در تصمیم‌سازی، مساعدت و کمک شود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: نقش مهم رسانه در این موضوع بسیار مهم و آگاهی بخش است.

وی با بیان اینکه دشمن، ایران قوی را نمی‌خواهد بیان کرد: دشمن تلاش دارد مردم را نسبت به گذشته پشیمان کند.

سردار شفاهی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد حال را آشفته نشان دهد و مردم را نسبت به آینده نا امید کند، افزود: رسانه‌ها باید ایران واقعی را نمایش دهند و با تمام ظرفیت گذشته را به درستی تبیین کنند.

وی تصریح کرد: یاری خداوند، همراهی مردم و تلاش شبانه‌روزی رسانه‌ها جهت تبیین درست اتفاقات اخیر، دشمن را در رسیدن به اهدافش ناامید کرد.

مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: امروزه جایگاه اخلاق در رسانه مهمتر از هر زمان دیگری است.

حجت الاسلام علی اکبرپور با بیان اینکه رسانه ها پرچمداران تبیین هستند، ادامه داد: رسانه ها باید واقعیت جامعه را بدرستی تبیین کنند و نباید جای جلاد و شهید عوض شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه ما نتوانستیم بدرستی موضوعات را تبیین کنیم، تصریح کرد: در تبیین باید منصفانه و بی‌طرف عمل کنیم و از افراط و تفریط جلوگیری شود.

مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه افسران بصیرت افزایی رسانه ها هستند گفت: یکی از وظایف مهم رسانه، بصیرت افزایی در جامعه است.

وی ادامه داد: نقد با تخریب متفاوت است، اجازه تخریب و توهین نداریم.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار