مهم‌ترین حوادث ۱۲ آبان‌ماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز پنجشنبه ۱۲ آبان‌ماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 کشف خودرو سرقتی در شهرستان سپیدان

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان از کشف یک دستگاه خودرو پژو سرقتی توسط مأموران انتظامی خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی هنگام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

او گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، راننده که عرصه را بر خود تنگ می‌دید، با رها کردن خودرو با استفاده از تاریکی هوا اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان با بیان اینکه در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد که خودرو توقیف شده سرقتی می‌باشد، گفت: تلاش برای دستگیری سارق متواری با جدیت ادامه دارد.

سرهنگ فداکار گفت: شهروندان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان مجهز و در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق درون خودرو با ۱۰ فقره سرقت در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری سارق درون خودرو و کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو و مغازه در سطح حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: ماموران کلانتری ۲۶ رحمت شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و پلیسی، موفق شدند در این خصوص یک سارق را شناسایی و در یک اقدام برنامه‌ریزی شده وی را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۰ فقره سرقت درون خودرو و مغازه اقرار کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارق مقادیری اموال مسروقه از قبیل گوشی تلفن همراه، ضبط خودرو، پنل خودرو، لوزام یدکی خودرو، کیف زنانه، لپ تاب و انواع سنگ‌های تزئینی به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ شجاعی به شهروندان توصیه کرد: هنگام ترک خودرو از گذاشتن کیف پول، مدارک و یا سایر اشیاء با ارزش و قیمتی در داخل آن به ویژه در معرض دید اجتناب کنند.

کشف خودرو پیکان سرقتی

فرمانده انتظامی لارستان از کشف یک دستگاه خودرو سرقتی پیکان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد یوسفی گفت: ماموران انتظامی شهرستان هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پیکان که اطراف جاده پارک شده بود، مشکوک شدند.

او گفت: پس از بررسی از این خودرو و استعلام صورت گرفته مشخص شد که این خودرو دارای سابقه سرقت از شهرستان‌های اطراف است.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: خودرو به پارکینگ انتقال و با دستور مرجع قضائی، مالباخته شناسایی و خودرو تحویل وی شد.

کشف کالای قاچاق در نی ریز

فرمانده انتظامی نی ریز از کشف تعداد زیادی داروی قاچاق خبر داد.

سرهنگ عظیم اله کرمی گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران انتظامی هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این اتوبوس، ۲۱ هزار و ۳۰۰ عدد انواع داروی غیرمجاز و قاچاق کشف شد.

سرهنگ کرمی با اشاره به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق کشف شده، گفت: در این رابطه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کشف لباس‌های قاچاق در خفر

فرمانده انتظامی شهرستان خفر از کشف یک هزار و ۳۳۹ ثوب انواع لباس قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ حجت اله احمدیان گفت: مأموران کلانتری ۱۴ خاوران در راستای برخورد با قاچاق و جرائم اقتصادی هنگام گشت‌زنی در ورودی شهرستان خفر به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

او گفت: مأموران در بازرسی از خودرو مذکور، موفق به کشف تعداد یک هزار و ۳۳۹ ثوب انواع لباس قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خفر با بیان اینکه در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند، گفت: کارشناسان مربوطه ارزش کشفیات قاچاق را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار