روز جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ محدودیت‌های ترافیکی در سراسر استان مرکزی برگزار می‌شود.

سرهنگ حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه در سراسر شهر‌های استان راهپیمایی در خیابان‌های اصلی به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد همکاران انتظامی نسبت به برقراری برنامه‌های ترافیکی و امنیتی اقدام خواهند کرد.

سرهنگ حسینی افزود: در شهر اراک این راهپیمایی در مسیر میدان شهدا-خیابان شهید رجایی-خیابان ۱۷ متری شهید رجایی-خیبان دکتر حسابی و در ادامه میدان سرداران و در نهایت به مصلای بیت المقدس ختم خواهد شد و در این مسیر محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.

او اضافه کرد: در این راستا همکاران راهنمایی و رانندگی از ساعات اولیه صبح نسبت به پاکسازی مسیر اقدام خواهند و از مردم تقاضا داریم مسیر‌های جانبی را برای مقاصد خود انتخاب کنند و به سمت مسیر‌های دارای محدودیت حرکت نکنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی بیان کرد: خیابان شهید رجایی از ابتدا تا ۱۷ متری دارای محدودیت ترافیکی است، اما خیابان امام خمینی تا برگزاری مراسم برای تردد باز است.

او ادامه داد: همچنین مسیر شمالی خیابان امام خمینی به سمت خیابان محسنی و خیابان پیروزی و بخشی از خیابان دانشگاه برای تردد باز است و تمام خیابان‌های منتهی به محسنی و ادبجو و شیخ فضل الله نوری نیز برای تردد مردم در نظر گرفته شده است.

حسینی گفت: مسیر اصلی از سمت خیابان دانشگاه به سمت میدان سرداران و خیابان اقا نورالدین به سمت میدان سرداران شامل اعمال محدودیت ترافیکی است و امیدواریم مردم همکاری خوبی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار