آغاز به کار کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد از تشکیل اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی با محوریت معاونت خدمات شهری شهرداری یزد خبر داد.

فاطمه زارع رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی گفت: در حال حاضر موضوعات مرتبط با کشیک‌های نوروزی، نصب فضا سازی محیط شهر و تمهیدات محل‌های اسکان و ترافیک مسافرخانه‌ها و پایانه‌ها در قالب کمیته‌های تشکیل شده زیرمجموعه ستاد نوروزی پیگیری خواهد شد.

او افزود: کمیته خدمات شهری، کمیته زیربنایی و حمل و نقل، کمیته امور مالی و پشتیبانی، کمیته اداری و فناوری، کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، کمیته امنیتی و حراست، کمیته پاسخگویی و کمیته فرهنگی و اجتماعی از جمله کمیته‌های ستاد نوروزی به شمار می‌آیند که هرکدام در زمینه‌های مرتبط با حوزه خود، مسئولیتی را در این ستاد بر عهده دارند.

زارع ادامه داد: مقرر شد مدیریت بحران و آتش نشانی نیز در ایام نوروز آماده باش باشند.

او گفت: تصمیم گرفته شد ۱۵ روز یک بار جلسات ستاد نوروزی برگزار شود و ریز اقداماتی که در مناطق صورت می گیرد در این جلسات ارائه شود و نقاط قوت و ضعف خدمات انجام شده در مناطق بررسی و پیگیری شود.

زارع خاطرنشان کرد: ستاد شهروندی سازمان فرهنگی نیز ضرورت دارد به صورت نظرسنجی رضایت شهروندان را از ارائه خدمات شهری بررسی کند تا سیمای بصری شهر بررسی و نواقص تا پایان سال رفع گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.