استاندار اردبیل گفت: تحول‌گرایی و تفکر و روحیه جهادی مبنای فعالیت‌های دولت سیزدهم در پیشبرد در راستای خدمت‌رسانی به مردم است.

سیدحامد عاملی بیان کرد: در سال‌های اخیر، گفتمان و برخی ساختار‌ها و فرایند‌ها پاسخ‌گوی نیاز‌های مردم نبود که دولت سیزدهم با ایجاد ساختار‌های تحول‌گرایانه و تزریق روحیه جهادی، بسیاری از پروژه‌های راکد را فعال کرده است.

استاندار اردبیل در نشست مشترک ستاد کارگروه بسیج سازندگی و شورای عشایر استان افزود: روحیه جهادی و تحول‌گرایانه مبنای فعالیت‌های دولت بوده و مسیر خدمت به مردم با همین مبنا ادامه می‌یابد و در این میان گروه‌های جهادی هم ظرفیت عظیم منابع انسانی برای کشور هستند و می‌توان از این ظرفیت بالا در راستای سازندگی کشور استفاده کرد.

لزوم رفع مشکلات عشایر با همکاری بسیج سازندگی

عاملی ادامه داد: عشایر مرزداران کشور در دوران‌های مختلف بوده و تاریخچه‌ای پرافتخار به بلندای مکتب شهادت دارند و همواره برای سربلندی کشور تلاش کرده‌اند و وظیفه مسؤولان برطرف کردن مشکلات آنان است.

او اظهار کرد: با توجه به این‌که نقش عشایر در تولید گوشت کشور حائز اهمیت است، پیگیری و حل برخی مشکلات عشایر استان اردبیل از جمله خرید تضمینی تولیدات دامی و گوشت، تأمین نهاده‌های دامی و تسهیلات، با همکاری بسیج سازندگی لازم است.

استاندار اردبیل گفت: با توجه به برگزاری رزمایش فاطمی با محوریت خدمات‌رسانی به روستاییان و عشایر و همچنین رزمایش دامپزشکی، باید بهره‌مندی از ظرفیت این رزمایش‌ها برای خدمت‌رسانی به عشایر مورد توجه باشد.

گفتنی است؛ در این نشست که برخی مسؤولان وزارت جهاد کشاورزی و دبیر همایش تکریم شبانان و عشایر نیز حضور داشتند، اقدامات و برنامه‌های بسیج سازندگی در حوزه خدمت‌رسانی به عشایر تشریح شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.