رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: روابط عمومی‌ها با انعکاس فعالیت‌های سازمان خود دشمنان را در اجرای نقشه های شوم خود ناکام می گذارند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در گردهمایی مسئولان روابط عمومی‌های دستگاه های قضایی و اجرایی استان کرمان، با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و  یوم الله ۱۳ آبان، سالروز ملی مبارزه با استکبار گفت: در آستانه ۱۳ آبان فرصت خوبی فراهم شد تا به بهانه بازخوانی حوادث و اتفاقاتی که در تاریخ کشور رخ داده است، روابط عمومی‌ها بدانند و آگاه باشند که تحلیل درست و افزایش بصیرت را در اولویت کار داشته باشند.

به گفته او در وهله اول باید کسانی که نقش اطلاع رسانی را دارند، تحلیل درست و صحیحی از وقایع داشته باشند تا بتوانند این آگاهی و تحلیل درست از وقایع تاریخی را به مخاطبان خود منتقل کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه اگر از وقایع تاریخی تحلیل درستی داشته باشیم به خوبی می‌توانیم مسائل روزمان را که در شرایط کنونی جامعه و در کشور رخ داده است، به نحو درست تحلیل کنیم، افزود: این تحلیل آگاهانه، حاصل استفاده از تجربیاتی است که از وقایع تاریخی به دست می‌آوریم.

او  بیان کرد: روابط عمومی‌ها در اطلاع رسانی مسائل جامعه، هم به افراد مرتبط با خود و هم به مردم، نقش بسیار مهمی دارند.

حجت الاسلام حمیدی با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد نظام جمهوری اسلامی را ناکارمد نشان دهد، گفت: روابط عمومی‌ها، نقش مهمی در انعکاس فعالیت‌های سازمان مربوط به خود برای اطلاع به مردم و مخاطبان خود دارند تا خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به بهترین نحو اطلاع رسانی و توضیح داده شود و نقشه دشمن برای ناکارمد نشان دادن دستگاه‌های اجرایی، ناکام گذاشته شود.

او تصریح کرد: با اطلاع رسانی صحیح و به موقع از سوی روابط عمومی‌ها و انعکاس تجزیه و تحلیل مسائل به افراد زیرمجموعه خود، مردم و همچنین رسانه، قطعا مردم با واقعیت‌های موجود در جامعه و سازمان‌ها آشنا می‌شوند و می‌توانند در مواقع حساس تصمیم درستی در این زمینه‌ها بگیرند وفریب دشمنان را نخوردند.

این مقام قضایی بیان کرد: ما باید موارد اطراف را به طور عمیق بشناسیم و از طریق تحقیق و بررسی، اعتقاد کامل و راسخ به آن پیدا کرذه و سپس به دیگران منتقل کنیم ؛ بنابراین  لازمه اطلاع رسانی نافذ و تاثیرگذار به مردم اعتقاد و باور قلبی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار