کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت:شهرستان خوانسار با ثبت ۴۲.۶ میلی‌متر باران در ۲۴ ساعت گذشته، از بیشترین بارش پاییزی در روزهای اخیر بهره‌مند شد.

محمدرضا رفیعی گفت: پس از خوانسار، بویین میاندشت با ۳۰.۴ میلی متر و فریدونشهر با ۲۷ میلی‌متر دارای بیشترین بارندگی بود و برای کلانشهر اصفهان نیز ۱۲.۶ میلی‌متر بارش ثبت شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: استمرار فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز بر روی استان پیش بینی شده است و همچنان شرایط بارش برای بیشتر مناطق استان مهیاست.

او اضافه کرد: اوج فعالیت این سامانه برای نیمه جنوبی استان همراه با رگبار باران و رعد و برق برای این مناطق پیش بینی می‌شود.

رفیعی بیان کرد: دمای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

به گفته او، حداکثر دمای اصفهان ۱۷ و حداقل  ۶ درجه سانتی‌گراد است.

رفیعی افزود: خوروبیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان در شبانه روز گذشته بودند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان به شهروندان و مسافران توصیه کرد احتیاط لازم را در سفر‌های برون شهری و تردد در مسیر‌های مواصلاتی را داشته باشند و از فعالیت کوهنوردی خودداری کنند و از تردد و اسکان درحاشیه مسیل‌هاو رودخانه‌های فصلی اجتناب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.