مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان، گفت:هدف اصلی دشمنان نوجوانان دهه هشتادی و نودی ما هستند، چرا که می‌دانند تمدن ایران اسلامی را همین نوجوانان قرار است که به سرانجام برسانند.

سرهنگ حسین رجب‌پور در جمع خبرنگاران، گفت: هدف اصلی دشمنان نوجوانان دهه هشتادی و نودی ما هستند، چرا که می‌دانند تمدن ایران اسلامی را همین نوجوانان قرار است که به سرانجام برسانند و ما را به آن قله پیشرفت نائل کنند.

او با اشاره به دلایل برگزاری رزمایش سایبری بیان کرد: برگزاری چنین رزمایش‌هایی می‌تواند در سازماندهی و هم‌پوشانی قدرت نرم دانش‌آموزان در فضای مجازی موثر باشد و از طرفی نشان‌دهنده آن است که دانش‌آموزان ما بیدار هستند و با تولیدات بسیار ارزنده خود به ویژه در این ایام و در آستانه روز ۱۳ آبان نشان خواهند داد که دهه هشتادی و نودی‌ها مثل زمان انقلاب پای نظام هستند و همه عزم و اراده خود را برای ایران قوی جزم کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان افزود: افراد در جبهه انقلاب به صورت پراکنده در شبکه‌های مجازی فعالیت می‌کردند، اما با این کار توانستیم دانش‌آموزان را هم‌افزا کنیم و آن‌ها انرژی و پتانسیل خود را کنار هم آوردند و توانستند از ظرفیت‌ها و استعداد‌های خود استفاده کنند.

او در ارتباط با ویژگی‌های این رزمایش سایبری تصریح کرد: لشگر ما این ویژگی را دارد که کاملا بومی دانش‌آموزان است و افرادی که برای مسئولیت‌های مختلف در این لشگر انتخاب می‌شوند از روی توانمندی‌ها و استعدادهایشان انتخاب می‌شوند و این انتخاب خود دانش‌آموزان بدون دخالت هیچ ارگان و فرد دیگری است.

سرهنگ رجب‌پور ادامه داد: استعداد‌های آن‌ها در کنار هم توانست به خلق آثار ارزنده و خوب و انتشار آن‌ها در شبکه‌های مجازی منجر شود چرا که دانش‌آموزان ما هم از شبهات موجود مطلع بودند و هم قدرت انتشار فوق‌العاده‌ای داشتند.

او خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم همه دانش‌آموزان را در این فضا و در مسیر خلق آثار ارزنده بینیم، چون ما دارای یک هویت و تمدن بلند مدت هستیم که باید حفظ شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان افزود: دشمن به دنبال ضربه زدن به هویت ملی ما است و اگر این هویت و پشتوانه از بین برود بسیاری از عوامل سقوط خواهد کرد، اما دانش‌آموزان این اجازه را به دشمن نمی‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.