در حالی که محمد محبی در جشن قهرمانی تیم استقلال به پایکوبی مشغول بود برادر فوتبالیست این بازیکن یک روز تلخ را سپری می‌کرد!

در حال استقلال تهران در حضور محمد محبی قهرمانی سوپرجام را جشن گرفته بود، ولی کیلومتر‌ها آنطرف‌تر مسعود برادر محمد عصر بدی را در یزد تجربه کرد؛ داستان از این قرار است که مسعود محبی مدافع تیم شاهین تابان بوشهر لیگ دویی است.

شاهین دوازدهم جدولی که در این فصل از ۵ دیدار ۴ مسابقه را باخته بود، برای خروج از بحران راهی جز پیروزی برابر تیم قدرتمند و صدرجدولی شهیدقندی یزد نداشت؛ در نیمه اول برخلاف انتظارات تیم شاهین بازی را خوب شروع کرد، ولی هر چه به پایان نیمه اول نزدیک شدیم، تیم شهیدقندی کنترل بازی را به دست گرفت و اگر درخشش نعمتی، دروازه‌بان شاهین نبود، کاپیتان سیدجواد شفیعی‌پور می‌توانست برای شهیدقندی گلزنی کند.

اما نقطه عطف مسابقه با شروع بازی در نیمه دوم ایجاد شد که شهیدقندی ابتدای نیمه اول صاحب کرنر شد که مجیدجلالی‌فر توپ را روی دروازه شاهین ارسال کرد و مسعود محبی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا کابوس بوشهری‌ها از دقیقه ۴۷ آغاز شود.دقایقی بعد سیدجواد شفیعی‌پور از شلوغی به وجود آمده از پرتاب بلند حسین بازیاری در محوطه جریمه شاهین نهایت استفاده را برد و گل دوم را به نام خود ثبت کرد.

کمی بعد نوبت به عادل سرشار رسید که از اشتباه مدافع شاهین نهایت استفاده را ببرد و بعد از فریب دروازه‌بان حریف اختلاف را به سه گل برساند.

اما روز بد هم‌تیمی‌های محبی با شوت دقیق و گل میثم پورسلطانی تکمیل شد تا شهیدقندی با برد ۴-۰ جایگاه خود را با ۱۳ امتیاز در صدرجدول مستحکم‌تر کند.

در دیگر بازی‌های برگزار شده از هفته ششم لیگ دو، شهرداری ماهشهر۲-۱مس نوین کرمان را برد، شهرداری بم با یک گل مغلوب شهرداری نوشهر شد، شهدای بابلسر هم با یک گل از آریوبام اسلامشهر شکست خورد، نیروی زمینی با دو گل کیان‌سام بابل را بدرقه کرد و جدال شهدای رزکان و داماش گیلان با تساوی ۱بر۱ به پایان رسید.

امروز در آخرین بازی هفته از ساعت ۱۵:۴۵ نفت و گاز گچساران صدرجدولی پذیرای شهرداری بندرعباس خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.