سیاستمدار برجسته فرانسوی تاکید کرد زلنسکی ه عروسک خیمه شب بازی قدرت‌های غرب تبدیل شده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی آر تی‏، فلورین فیلیپو، نماینده فرانسه در پارلمان اتحادیه اروپا تاکید کرد زلنسکی ساده لوحانه مواضع غرب را تکرار می‌کند.

او در توئیتی نوشت: ”امروز صبح زلنسکی مدعی شد که کی یف با اتحاد روسیه-ایران می‌جنگد. به زودی او ممکن است چین را نیز اضافه کند چرا که سیاست خارجی این کشور از سیاست خارجی آمریکا کپی برداری شده است. این‌ها جنگ گرا هستند و به دنبال جنگ جهانی اند. این فرد (زلنسکی) در واقع به عروسک خیمه شب بازی قدرت‌های غرب تبدیل شده است.“

ادعاهای مقامات غربی درباره ارسال پهپادهای ایرانی به روسیه درحالی مطرح می شود که تهران و مسکو بارها این سخنان را رد کرده اند.  واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل ادعاهای مطرح شده از سوی کشورهای غربی مبنی بر استفاده مسکو از پهپادهای تهاجمی ایران در جنگ اوکراین را رد کرد.

پیشتر، سه کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه بر پایه ادعا‌های اثبات نشده درباره استفاده روسیه از پهپاد‌های ایران در اوکراین نامه‌ای به سازمان ملل ارسال کرده و خواستار تحقیقات درباره ارتباط این موضوع با نقض قطعنامه شورای امنیت، شدند.

تروئیکای اروپایی در حالی خواستار تحقیقات درباره نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت شده است که اخیرا ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا اعلام کرد اعضای این اتحادیه بر سر اقدامات جدید علیه ایران به دلیل آنچه تامین پهپاد برای روسیه می‌خوانند، موافقت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
بیچاره تو عددی نیستی و در حد و اندازه ایران هم نیستی هشت سال تمام اربابان فعلی شما با ایران جنگیدند وروسیاه شدند و جالب اینکه در آن روزگار ایران از نظر امکانات و تجهیزات نظامی با ایران امروزی خیلی خیلی فرق میکند پس بیچاره به این اروپاییان وامریکا خیلی سواری نده
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۴:۳۵ ۱۳ آبان ۱۴۰۱
نه بابا. زلنسکی با آدم فضایی ها داره میجنگه. از مریخ و زحل بهش حمله شده.
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۴:۳۲ ۱۳ آبان ۱۴۰۱
زلنسکی بیچاره تو این وسط گیج شده. دلقک مفعول را رئیس جمهور جنگجو کردند. اکراین دوهزار سال از تاریخ عقب نشبنی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
چند روز دیگه ونزوئلا و کوبا و فلسطین و سوریه و کره شمالی و الجزایرم اضافی میشن صبر کنید فقط
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۲۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
یکی جواب بده اگر ایران نباید سلاح صادر کنه به روسیه چرا اروپا به اوکراین سلاح میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
جوابش در اینه که چرا مثلا حبیب بن مظاهر آدم خوبی بود ولی شمر نه ؟ چطور حبیب حق داشته به کمک امام بره اما شمر نباید به کمک یزید می رفته؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
از یه همجنس باز منحرف انتظار دیگری داشتید؟
آخرین اخبار