فرماندار چابهار گفت: یاوه گویان درصدد هستند با تحمیل جنگ روانی به مردم، آنان را از حضور در راهپیمایی دلسرد کنند و به همین دلیل حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان بسیار سرنوشت ساز بوده و از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

جواد سپاهی   ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۳ آبان اظهار داشت: یوم الله ۱۳ آبان یادآور رویدادها و حوادث مهم تاریخی در سرنوشت انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: تبعید امام خمینی(ره) به کشور ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار جمعی از دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ به دست رژیم منهوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ از جمله این رویدادها و حوادث هست که این روز مهم را به عنوان روز "دانش آموز" و روز "مبارزه ملی با استکبار جهانی" معروف کرده است.
فرماندار چابهار افزود:در شرایط امروز و پس از گذشت سالها از این وقایع تاریخ ساز؛ استکبار جهانی با تغییر روش‌های دشمنی با ملّت آزادی خواه جمهوری اسلامی ایران اقدام به جَنگ اقتصادی ناجوانمردانه نموده است.

وی ادامه داد: تدابیر داعیانه رهبر معظم انقلاب، هوشیاری قوای سه گانه و نهادهای انقلابی، نظامی و امنیتی در کنار حضور و همراهی مردم قدرشناس ایران اسلامی؛ جَنگ اقتصادی دشمن را به شکست رسانیده و امروز جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری در سرافرازی و عزت قرار گرفته است.

سپاهی با گرامیداشت این روز افتخار آفرین، از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، معلمان، اساتید و تمام آحاد مردم شریف، برای شرکت در راهپیمایی عظیم یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان چابهار دعوت کرد تا ساعت ۹:۳۰ محل خیابان امام خمینی(ره) تقاطع جمهوری ( چهارراه یخسازی) تا میدان تاسوعای حسینی شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار