رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: ویژه برنامه ۱۳ آبان در سراسر استان، فردا جمعه ساعت ۱۰ صبح برگزار شود.

حجت الاسلام محمدحسین متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد  گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است ویژه برنامه ۱۳ آبان در شهر میراث جهانی یزد به صورت تجمع، ساعت ۱۰ صبح روز جمعه در میدان امیرچخماق در جوار شهدای گمنام برگزار شود.

او با اشاره به اهمیت بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی گفت: یوم الله ۱۳ آبان یادآور جنایات استکبار جهانی است که باید به نسل جدید معرفی شود.

حجت الاسلام متوسل برگزاری جلسات تبیینی را از جمله محور‌های جدی بزرگداشت ۱۳ آبان دانست و افزود: کمیته دانشگاهیان، کمیته دانش آموزی، کمیته روحانیون، کمیته تبلیغات و کمیته فضاسازی از جمله کمیته‌های تخصصی ایجاد در شهر و استان یزد است.

او با اشاره به اهمیت روشنگری وقایع اخیر، گفت: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و تبیینی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها از جمله شاخص‌ترین اقدامات انجام شده و در دستور کار ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در این استان است.

حجت الاسلام متوسل با بیان این‌که طبق برنامه‌ریزی‌‍‌های انجام شده قرار است هر جایی که نماز جمعه اقامه می‌شود مراسم ۱۳ آبان داشته باشیم، تصریح کرد: در ۳۰ نقطه از استان یزد ویژه برنامه بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: قرار است مردم بعد از تجمع در میدان امیرچماق به سمت مسجد ملااسماعیل محل اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه راهپیمایی کنند.

شهرستان‌ یزد: حسینیه امیرچقماق، ساعت ۱۰

شهرستان‌ اردکان: از حسینیه کوشنکو تا مصلی امام خمینی (ره)، ساعت ۱۰:۳۰

شهرستان‌ ابرکوه: خیابان امام خمینی، سه راه سرو به سمت مصلی نماز جمعه، ساعت ۱۰:۳۰

شهرستان‌ اشکذر: از میدان بسیج به طرف میدان نماز، ساعت ۱۰

شهرستان‌ بافق: از حوزه مقاومت محمد رسول الله (ص)، ساعت: ۱۰:۳۰

شهرستان‌ بهاباد: مسجد انقلاب، ساعت ۱۰

شهرستان‌ تفت: از میدان هلال احمر به سمت مصلی قدس، ۱۰:۳۰

شهرستان‌ میبد: از میدان جانباز به سمت مصلی آیت الله اعرافی، ساعت: ۱۰:۳۰

شهرستان‌ مهریز: از پارک کوثر به سمت حسینیه اعظم، ساعت ۱۰

شهرستان‌ هرات: از میدان جمهوری اسلامی ـ مسجد جامع، ساعت: ۱۰:۳۰

شهرستان‌ مروست: از چهارراه شهدا، خیابان امام، خیابان مهدی، خیابان شهید بهشتی، خیابان ارگ (قلعه)، مسجد و حسینیه مروست، ساعت ۱۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.