مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام از نقش ارزنده کتابخانه‌های مشارکتی در توسعه فرهنگ مطالعه خبر داد.

سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام به همراه رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و همکاری‌ها و کارشناس امور همکاری این اداره کل، به منظور بررسی انعقاد تفاهم نامه همکاری‌های مشترک با پرویز ناصری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام دیدار نمود.

حیدری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام در این دیدار با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیاز به همراهی و همدلی همه مسئولین و مردم در سطح جامعه دارد، گفت: توسعه فرهنگ عمومی جامعه و در راس آن کتاب و کتابخوانی وظیفه‌ای همگانی است و امکانات و توان انسانی یک دستگاه خاص که متولی رسمی این امور است به تنهایی کفایت نمی‌کند و دیگر ارگان‌ها و گروه‌های مردم نهاد نیز در این زمینه تاثیرگذار هستند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام نیز با تأکید بر اهمیت ترویج کتابخوانی، اظهار کرد: این شرکت اهتمام ویژه‌ای به مسئله کتابخوانی در بین همکاران و خانواد‌های آن‌ها دارد که برگزاری چندین مسابقه کتابخوانی در طول سال دلیلی بر این ادعا است.

ناصری افزود: کتابخانه مشارکتی شرکت آب و فاضلاب که در محل همکف ساختمان ستاد قرار دارد گنجینه بسیار خوبی از کتاب‌های تخصصی به ویژه در حوزه آب و فاضلاب را شامل می‌شود که عضویت در کتابخانه فقط مختص همکاران نیست و سایر مردم و ارباب رجوع هم می‌توانند از کتابخانه و سالن مطالعه آن استفاده نمایند.

کتابخانه مشارکتی شرکت آب و فاضلاب استان با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام و با منابعی بالغ بر چهار هزار نسخه در سال ۱۳۹۱ تاسیس گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.