وزیر ورزش و جوانان گفت: از شروع فعالیت‌های دولت سیزدهم تاکنون ۲ میلیون متر مربع به سرانه ورزشی کشور اضافه شده است.

سید حمید سجادی وزیر ورزش‌ امشب در آیین افتتاح مجموعه ورزشی پلدختر با بیان اینکه دولت سیزدهم توانسته است تاکنون ۲ میلیون متر مربع به سرانه ورزشی کشور اضافه کند، اظهار داشت: هنوز تکلیف زیادی بر گردن ماست و بایستی برای تکمیل مجموعه‌های ورزشی نیمه تمام هم تلاش کنیم و تعدادی از مجموعه‌ها و سالن‌هایی هم که نیاز به بازسازی دارند درخصوص آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: یکی از هنر‌های ورزش و جوانان نگهداری از مجموعه‌های ورزشی است که در این راستا باید تلاش کنیم سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی حفظ شده و ساعتی خالی از ورزشکار نباشند.

سجادی با بیان اینکه همه فعالیت‌های ما در ورزش و جوانان محدود به اماکن ورزشی نیست، بیان کرد کرد: تکمیل اماکن ورزشی وظیفه وزارت ورزش و جوانان است.

وزیر ورزش و جوانان درخصوص مجموعه ورزشی پلدختر، تصریح کرد: باید این مجموعه مجهز به تارتان شود تا نیاز به چمن مصنوعی نباشد.

وی درخصوص رشته دو و میدانی، گفت: برخی از دو‌ها روی پیست هشت خط و دو‌های میدانی هم شامل چهار رشته پرش و چهار رشته پرتاپ است.

وزیر ورزش و جوانان لرستان را پایگاه قوی دوومیدانی دانست و گفت: پیست دوومیدانی در کنار فوتبال باید هم مختص دو‌ها و هم میدانی‌ها باشد بنابراین پشت دروازه این مجموعه هم تارتان می‌شود.

سجادی با اشاره به پورفرخ از قهرمانان لرستانی رشته دوومیدانی عنوان کرد: پورفرخ از قهرمانان و نام آوران رشته دوومیدانی شناخته شده در کشور بود.

سجادی با استان لرستان را منشا اتفاقات بسیار بزرگی در ورزش کشور دانست و افزود: امیدواریم منابعی فراهم شود تا در بحث تجهیزات و امکانات و لوازم ورزشی استان لرستان به صورت ویژه دیده شود.

وزیر ورزش و جوانان، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که در تمام کشور، استان‌ها و شهرستان‌هایی که برخی کمبود‌ها و مشکلات را دارند را دارند به صورت ویژه تامین اعتبار شوند.

وی با اشاره به انجام ۱۳۴ بازدید از شهرستان‌های کشور تاکنون، عنوان کرد: حدود ۵۵ استان نیز بازدید شده و کمبود‌ها و مشکلات حوزه ورزش مورد بررسی قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم شرایط بهتری برای جوانان کشور در زمینه ورزش ایجاد کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.