مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از نواختن زنگ استکبارستیزی به مناسبت ۱۳ آبان در تمامی مدارس این استان خبر داد.

عزتخواه در آیین نواختن زنگ استکبار ستیزی که در مدرسه تیزهوشان یاسوج برگزار شد نقش دانش‌آموز در نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسیار بارز و پررنگ خواند و گفت: دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حماسه‌های زیادی خلق کردند و با تقدیم ۴۵۶ شهید دانش آموزو نقش بی بدیلی در شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کردند.

وی با بیان اینکه امروز دانش‌آموزان در میادین علمی، تربیتی و ورزشی حماسه‌های زیادی خلق کردند، افزود: امروز دانش آموزان از لحاظ علمی به جایگاهی رسیده اند که می‌توانند دانش مهارتی خود را از طریق دیپلماسی مهارتی به خارج از کشور انتقال دهند و این موفقیت‌ها حاصل بها دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی به قشر دانش آموز است.

نماینده ولی فقیه در استان هم در این آیین با بیان اینکه ۱۳ آبان روز حماسه حضور است، گفت: دانش آموزان در سنگر و خط مقدم علم،دانش و تربیت در دفاع از شرافت علمی نباید دست از تلاش و کوشش بردارند و همچنان در این عرصه محکم تر گام بردارند.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور سه رخداد مهم و تاریخی است که هر کدام نقش مهمی در پیشبرد نهضت امام راحل داشته است، افزود: امیدوارم در روز ۱۳ آبان شاهد حضور پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان باشیم.

وی با بیان اینکه در حکومتهای قاجار و پهلوی ملت ایران در دنیا تحقیر شده بودند گفت: نهضت امام خمینی(ره) برای مردم ایران شجاعت و شهامت را به همراه داشت و به نوعی تابلوی استکبار را در جهان شکست و راهی برای استکبار ستیزی باز کرد.

آیت الله حسینی ادامه داد: رویداد ۱۳ آبان فرصت مناسبی برای انتقال واقعیت‌ها و آنچه در گذشته بوده به نسل جوان و امروزی است.

او اضافه کرد: آشوب و فتنه افکنی راهکار دشمن برای توطئه علیه نظام اسلامی است که راه به جایی نخواهد برد و قطعا ملت بزرگ ایران راه شهدا را ادامه خواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.