فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان از دستگیری ۲ عامل تیراندازی و کشف یک قبضه سلاح جنگی خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه گفت: این متهمان به جرم قدرت نمایی، حمل سلاح گرم و تیراندازی به منازل شهروندان، شرارت و تعدی و تمرد نسبت به ماموران انتظامی در این شهرستان دستگیر شدند.

او گفت: یک فقره تیراندازی غیر مجاز در سطح حوزه و همچنین شرارت و ایجاد مزاحمت برای شهروندان از سوی افراد شرور، که موجبات نارضایتی شهروندان را در پی داشت، موضوع به بصورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری "۱۳ بستان" قرار گرفت.

به گفته او دراین رابطه مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهرستان دشت آزادگان یک تیم ۴ نفره از این افراد مسلح را که به وسیله ۲ دستگاه موتورسیکلت در شهر " بستان " در حال تیراندازی به درب منازل بودند رویت و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان گفت: عاملان تیراندازی به محض مشاهده مأموران انتظامی به سمت خودرو‌های پلیس تیراندازی و پس از یک ساعت درگیری و تعقیب وگریز با رها کردن موتورسکلت به سمت زمین‌های کشاورزی متواری شدند.

سرهنگ مراونه می گوید: در نهایت با تلاش مأموران ۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر و هر ۲ موتورسیکلت آن‌ها توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک اسلحه کلاش به همراه دو تیغه خشاب و ۷ عدد تیر جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند و تلاش جهت دستگیری سایر عوامل مرتبط ادامه دارد و پلیس به مخلان نظم، امنیت و آرامش عمومی اجازه جولان و عرض اندام نداده و در تامین نظم و امنیت شهروندان در چهارچوب قانون از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.